Valami nem változott idén: az összefogásnak köszönhetően kedvenc drogériánk ismét óriási támogatást nyújt

A dm és vásárlóik az idei évben is megmutatták, hogy a közös cselekvés csodákra képes. A dm a Black Friday napot Giving Friday nappá változtatta, az aznapi forgalom 5 százalékát jótékony célra ajánlották fel, így 17,5 millió forinttal támogatják a Magyar Máltai Szeretetszolgálat munkáját. (x)

Segítségnyújtás

A szolidaritás fontosságára, a generációk közötti segítő kapcsolatra hívta fel vásárlói figyelmét az idei évben a dm. Második alkalommal döntöttek úgy, hogy az akcióvadászat helyett a jótékony cselekedetekre helyezik a hangsúlyt, s átszínezik a Black Friday napot. Mert lehet másként is. Árakciók és felesleges fogyasztásra ösztönzés helyett inkább arra buzdították vásárlóikat, hogy az amúgy is betervezett vásárlást időzítsék erre a napra, mert ezzel egy jó ügy mellé állhatnak: az aznapi forgalom 5 százalékát jótékony célra ajánlották fel. A vásárlóknak köszönhetően 17 538 370 forint gyűlt össze. A dm büszke rá, hogy vásárlóikkal az odafigyelésen és a szolidaritáson alapuló értékközösséget alkottak ezen a napon, és a Giving Friday kezdeményezéssel megmutathatták, hogy közösen valóban többet tehetünk egymásért!

Az összegből a Magyar Máltai Szeretetszolgálat idősotthonaiban élők mentális és fizikai egészségének megőrzését segíti idén a dm. A koronavírus helyzet leginkább veszélyeztetett csoportja ők, és sajnos az óvintézkedések miatt most sokan nem találkozhatnak szeretteikkel, és ez kihat egészségi állapotukra is.

Ajándék az időseknek

A szeretetszolgálat ezért karácsonyra ajándékcsomaggal lepi meg az időseket, és a közösségi tereikbe is jut majd ajándék, hogy az együtt töltött idő tartalmasabban telhessen. Összesen 2200 lakónak sikerül így szebbé tenni az ünnepet. Az idős emberek ráadásul nem csupán egyen ajándékcsomagot kapnak karácsonyra, hanem képeslapokon személyesen nekik szóló üzeneteket is a szeretetszolgálat önkénteseitől és a dm munkatársaitól, és ezzel az élményt, hogy az ünnepi előkészületek között voltak, akik éppen rájuk gondoltak, és nekik címezték kedvességüket.

A dm az akcióval szeretné felhívni a figyelmet az összefogás fontosságára, a generációk közötti szolidaritásra, és az odafigyelés erejére, mert néha elég egy jó szó, egy kedves gesztus, hogy szebbé tegyük mások mindennapjait. A körülményeken sajnos nem változtathatunk, de a hozzáállásunkon igen, csak rajtunk múlik, hogy hétköznapi tetteinkkel mit közvetítünk mások fele. Továbbra is figyeljük egymásra!

Lead fotó: Pexels

Oldalak

Szólj hozzá Te is!