Furcsa tervezők: a legérdekesebb ruhadarabok
Lady Gaga óta tudjuk, hogy az utcára felvehetünk bármit, feltéve, ha a meghökkentés, a figyelemfelkeltés és a köztudatba való beleivódás a célunk.
A haute couture magyar jelentése magas szabászat, bár a köztudatban csak hordhatatlan jelzőként híresült el. Ám mostanában egyre gyakrabban láthatunk érdekesebbnél érdekesebb, designereket meghazudtoló darabokat a prét-á-porter, azaz a konfekció kollekciókban is.
Mi ennek az oka?
Egyediség. A divatrajongók nem feltétlenül szeretik azt hordani, amit a tömeg, így hát a feltűnő darabokat keresik, elérhető áron, amire a nagy divatházak is rájöttek.
Nézzük, a most piacon lévő legmeglepőbb darabokat:
A családi ékszer- Intimissimi:
Bár az fehérnemű ínyencek előnyben vannak, hiszen nem mindenki látja, mit hordunk a ruha alatt, az Intimissimi alsónadrágot minden bizonnyal az sem felejti el, aki csak egyszer láthatja. Közepén egy gyémánt, és egy ,,családi ékszer” felirat látható, két oldalán pedig egy-egy kamera, ezzel is jelezvén azt, hogy a tulajdonos igenis vigyáz az értékeire. Az alsónadrág ára 13,99 Font, vagyis körülbelül 5.000,- Ft.
A bajusz ismét divat- Claire’s:
Legalábbis a Claire’s, kiegészítőket gyártó cég ezt gondolja. Azonban ezúttal nem az uraknak, hanem a hölgyeknek ajánlanak egy igazán mobilis szemüveget, amivel könnyen megszabadulhatunk és növeszthetünk magunknak egy hetyke bajuszt. Kapható különböző színekben és mintákkal, és csupán 2.000,- Ft.
Sportos elegancia- Nike:
Jó pár divatház félre értelmezte a tavalyi tavaszi szezonban a sportos elegancia jelentését, ugyanis megalkották a sportcipőt, illetve a tornacipőt magas sarokkal. Ebben nem csak a NIKE az egyértelmű hibás, de ők az egyetlen cég, akik több darabot is a piacra dobtak, különböző színekkel és mintákkal - a közönség így sem szerette. Amit még muszáj megemlítenünk, a Deichmann hegyes orrú, tűsarkú tornacipője. Mind a két márka kivágta a biztosítékot stílusérzékkel biróknál. Szerencsére azóta ezek a laza darabok száműzve vannak az üzletek polcairól.