Elképesztő, hogy mennyire megváltozik a szépségipar a következő 5 évben

A mai világban a változás az, ami globálisan összeköt minket. Ez az, amire még várnunk sem kell, hiszen a legújabb szépség-trendek kontinenseket átszelve, szinte azonnal nálunk is felbukkannak. Most megmutatjuk, milyen irányzatok formálják majd a szépség világát a következő 5 évben.

Fenntarthatóság és befogadás

A ‘skin positivity’ fogalma egyre elterjedtebb manapság. Ez a kifejezés a természetes szépség ünneplésére szolgál. Azoknak a vállalatoknak, amelyek versenyképesek akarnak maradni, jelentős mértékben hozzá kell járulniuk a sokszínűséghez és az inkluzivitáshoz. A szépség és a fenntarthatóság kapcsolata is kiemelten fontos lesz a fogyasztók számára: azoknak a kozmetikai termékeknek lehet jövője, melyek ökológiailag fenntarthatók, például újratölthetőek vagy újrahasznosítható anyagokból készül a csomagolásuk. Nagyszerű példa erre a micélium, vagyis a gombafonalak szövedéke, amelyhez, mint a jövő csomagolóanyagához, nagy reményeket fűznek a kozmetikai iparágban is.

Az elfogadás is nagyon fontos szempont már a beauty-cégeknél

Mentális jólét

A pandémia nagyban megváltoztatta a fogyasztók gondolkodását a testi és lelki egészségről, valamint a környezethez való viszonyukról. De az is érdekes, hogy ezzel a tudatossággal párhuzamosan megszületett a vágy olyan termékek iránt, amelyek nemcsak funkcionálisak, hanem valamilyen élményt, kényeztetést, luxust hoznak a mindennapokba. A szépség és az egészség ezen szintézisén keresztül az egyik legnagyobb trend jöhet létre, amely fel fogja pezsdíteni a szépségipar világát a következő öt évben - ez nem más, mint a belső jólét és az elégedettség iránti vágy. Újdonságként megjelenik az anti-stresszes bőrápolás​​, amely a fogyasztók mentális állapotára reagál, és megoldást nyújthat a 21. század egyik legnagyobb veszélyére - a stresszre. A stressz ugyanis nagyban befolyásolja hormonális egyensúlyunkat, az alvás minőségét, és idővel látható nyomokat hagy a bőrön.

Lapozz a folytatáshoz!

Oldalak

  • 1
  • 2