Ilyet még nem láttál: Így költöztetnek át 2 millió ruhát egy éjszaka alatt
Érdekel, mi zajlik a divatipar kulisszái mögött? Akkor ezt a videót érdemes megnézni.
A nagy költözés
Egy éjszaka, 2 millió termék, 50 teherautó és 120 ember - ilyen, amikor a divatiparban néhány óra leforgása alatt több százezer ruhát, cipőt és egyéb terméket csoportosítanak át egyik helyről a másikra. Egy átlagember számára ezek a számok felfoghatatlanok, pedig az ilyen költözések is azért vannak, hogy még jobban ki tudják szolgálni vásárlóikat az egyes brandek.
Az Answear.com számára különleges éjszaka volt, amikor alig kilenc óra alatt a teljes készlettel átköltöztek egyik raktárból a másikba. A projektet természetesen hónapokig tartó gondos előkészületi munkák előzték meg, ahol minden mozzanatot megterveztek, így lehetett, hogy a 2 millió termék zökkenőmentesen átkerült az új helyére. A vállalat szinte minden munkatársa részt vett ebben a munkában, és nekik is köszönhető, hogy ilyen hatékonyan megoldotta a cég ezt a feladatot.
Egy éjszaka alatt 50 kamion százötvenszer fordult a két raktár között, hogy a 4500 raklapon lévő, 2 millió termék az új helyére kerülhessen. A költözés célja természetesen az volt, hogy az ügyfeleket még hatékonyabban tudják kiszolgálni az új, 40 000 négyzetméteres, minden modern logisztikai rendszerrel ellátott raktárban. A költözésről egy különleges videó is készült.
Az MDDÜ a neves olasz Istituto Europeo di Designnal együtt kínál lehetőséget a hazai márkák számára fejlődésük és kibontakozásuk céljából. A program részleteiről sajtótájékoztató keretében beszéltek az IED képviselői, Giovanni Ottonello és Jacopo Barghellini.