Fashion&Beauty

Csupasz mellekkel kampányol az egyik legnagyobb sportruházati márka: így ünneplik a női test sokféleségét

Még februárban az Adidas egy nem mindennapi hirdetéssel dobta piacra az új sportmelltartó kollekcióját. A márka a Twitteren csupasz mellekből álló képsorozatot osztott meg, és egy fontos üzenetet mellékelt a fotókhoz.

Fontos üzenete van a kampánynak

"Úgy gondoljuk, hogy a női mellek bármilyen formában és méretben támogatást és kényelmet érdemelnek" - olvasható a bejegyzésben. „Ezért az új sportmelltartó kínálatunk 43 stílust tartalmaz, így mindenki megtalálhatja a számára megfelelőt.”

A #SupportIsEverything hashtag mellett linkelték az új kollekciót is. A fotó – amelynek cenzúrázott változata az Instagramon is megjelent – ​​nagy reakciót váltott ki a közösségi médiában, és többnyire az emberek ünnepelték az üzenetét. A sportmárka reagált a hirdetéssel kapcsolatos visszajelzésekre, és egy tweetben kommentálta: „Fontos, hogy normalizáljuk az emberi testet, és segítsünk abban, hogy a jövő nemzedékei magabiztosak legyenek és ne szégyelljék magukat a testük miatt."

Lapozz a fotókért!

Oldalak

Ez a tartalom olyan elemeket is tartalmazhat, amelyek a hatályos jogszabályok kategóriái szerint kiskorúakra károsak lehetnek. Ha azt szeretné, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használjon szűrőprogramot!
A javasolt szűrőprogram ide kattintva elérhető.
Fashion&Beauty
Sztárok
A TV2-nál már volt példa arra, hogy valamelyik műsorhoz egy hatalmas nevet tudtak leszerződtetni. Ilyen volt ugye Gabriela Spanic is.
Sztárok
Bobbi a legendás énekesnőhöz kísértetiesen hasonló módon vesztette életét, mindössze 22 esztendősen, amikor még előtte állt az élet...
Lifestyle
Pillanatokon belül kiderül, hogy tényleg átlagon felüli-e az intelligenciád!