Egészség

Nem csak a tüdőnk van veszélyben? A vesét is károsíthatja a koronavírus

A vírus a vesébe is képes eljutni.

Más szerveket is megtámadhat

Video Tabuk nélkül az anyaságról: magyar sztáranyukák őszintén meséltek arról, mi változott meg örökre az életükben

Úton-útfélen hallhatjuk, hogy a koronavírus elsősorban a tüdőnkre nézve jelent óriási veszélyt (ezért is minősülnek kiváltképp veszélyeztetetteknek a dohányosok - ők sajnos hazánkban is rengetegen vannak), azonban egy friss kutatás alátámasztani látszik, hogy a Covid-19 más szerveinket is képes károsítani. A szakemberek nemrégiben 26 koronavírusban elhunyt beteg veséjét vizsgálták meg, és azt találták, hogy közülük 9-nek súlyosan károsodott a veséje. A kutatók kész tényként közölték, hogy a vizsgálat megcáfolhatatlan bizonyíték: a SARS-CoV-2 a veseszöveteket is képes roncsolni. Kissé elhamarkodott kijelentés - 26 ember nem túl sok, ráadásul nem biztos, hogy a vese károsodása mindegyiküknél összefüggésben volt a vírusfertőzéssel -, annyi azonban valószínűnek tűnik, hogy a vírus tényleg nem csak a tüdőnkre veszélyes.

Lapozz tovább, cikkünk folytatódik!

Oldalak

Egészség
Sztárok
Mindannyiunknak volt legalább egy beceneve az iskolában, amelyet a barátaink vagy osztálytársaink ragasztottak ránk. Nincs ez másként György herceggel sem, akit a jövőbeli uralkodó helyett egy sokkal...
Lifestyle
A gyanútlan utazók megkopasztására szakosodott vendéglátósok idén is gőzerővel dolgoznak a legnépszerűbb európai városokban. Egy floridai nő brutális összegű számlát kapott két egyszerű fagylaltért...
Lifestyle
A legtöbb ember elköveti ezt a súlyos hibát a kávéfőzés során, amivel teljesen tönkreteszi a drága kávébab aromáját. Egy kávészakértő elárulta, miért bűn a csapvíz és az ásványvíz használata.
Lifestyle
A következő hetek nem mindenkinek tartogatnak könnyű pillanatokat. Három csillagjegy életében olyan kihívások jelenhetnek meg, amelyek próbára tehetik a türelmüket, az alkalmazkodóképességüket és a...
Lifestyle
Az univerzum néha váratlanul rendezi át a lapokat, és úgy tűnik, most három csillagjegy számára különösen kedvező fordulatok érkezhetnek. Olyan lehetőségek nyílhatnak meg előttük, amelyekre már...
Lifestyle
Nincs is jobb egy marék édes, lédús cseresznyénél egy forró nyári napon, ám nem árt résen lenni a fogyasztása előtt – a kívülről tökéletesnek tűnő gyümölcs néha egy nem kívánt „betolakodót” is...