Egészség

Súlyos betegségekhez vezethet a paleo étrend követése

A szakemberek kutatások alapján figyelmeztetnek.

Paleo

Évek óta köztudatban van a paleolitikus étrend, ami azt jelenti, hogy a diétázók egyfajta "őskori" táplálkozást követnek. Lényege, hogy az így táplálkozók főként húst, zöldségeket, magvakat és néhány gyümölcsfélét esznek, valamint kerülik a gabonaféléket, a hüvelyeseket, a tejtermékeket, a sót, a finomított cukrot és olajakat is. Azonban az ausztrál Edith Cowan Egyetem (ECU) kutatócsoportja olyan dolgot talált, amit sokan nem gondoltak volna -hívja fel a figyelmet a sciencedaily magazin alapján a librarius.

Video Itt a nagy 2026-os szerelmi horoszkóp: érzelmi áttörések éve jön

A folytatásért lapozz tovább!

Fotó: 123rf.com

Oldalak

Egészség
Sztárok
A testét ért bántó megjegyzések miatti visszavonulásáról szóló bejelentés után most örömteli hírről számolt be Ariana Grande: hivatalosan is felvállalta a szerelmét.
Lifestyle
Érzékszervi probléma miatt visszahívták a MILSANI 3,5%-os ESL tejet. Az üzletlánc blokk nélkül is visszatéríti a termék árát.
Lifestyle
A legtöbben automatikusan a szelektív hulladékgyűjtőbe dobják a pizzás dobozt, pedig ez komoly hiba. Mutatjuk, hova való valójában.
Lifestyle
A csapadékhiány és a hőség miatt drámai módon lecsökkent a Fertő tó vízszintje, a hatóságoknak már a halakat is menteniük kell a környező vizekből.
Sztárok
Leleplező fotók készültek Joshua Jacksonról: a hollywoodi szívtipró egy Los Angeles-i parkban csókolózott a nála 19 évvel fiatalabb modellel.
Lifestyle
Tao Porchon-Lynch 101 éves koráig jógázott, tanított és még versenyszerűen táncolt is – az élethez való hozzáállása pedig legalább annyira inspiráló volt, mint a teljesítménye. Három egyszerű...