Hirdetés

Gömbölyű és feszes lesz! 4 popsiformáló gyakorlat guggolás helyett

Van még új a nap alatt.

Guggolás helyett

Azt hiszed, a popsidat csak guggolással edzheted keményre, feszesre és kerekre? Nagy tévedés! Számtalan olyan gyakorlat létezik, ami legalább annyira hatásos, ha nem hatásosabb, mint a guggolás: mutatjuk, mivel tudod úgy átdolgozni a hátsó feledet, hogy még a legolcsóbb, legrosszabb szabású farmerben is jól látszódjon, mennyire dögös vagy.

1. Plank lábemeléssel

Vedd fel a plank pozícióját: támaszkodj meg az alkarodon, illetve a lábujjaidon, a hátad legyen feszes, a hasad, popsid ne essen be. Ha ez megvan, emeld fel az egyik lábadat, lehetőleg nyújtva, és tartsd fent egy pár másodpercig. Engedd vissza a kiinduló helyzetbe, majd csináld meg ugyanezt a másik oldalra is. Ez számít egy ismétlésnek.

Mennyit csinálj? 3 sorozatot, mindegyik 5 ismétlésből álljon.

Lapozz, a cikk folytatódik a következő oldalon!

Gif: prevention.com

Oldalak

Szólj hozzá Te is!