Tuti tippek narancsbőr ellen az edzőtől

Ne küzdj tovább eredménytelenül a narancsbőrrel! Fogadd meg szakértőnk, Czanik Balázs tippjeit, és örökre leszámolhatsz vele!

Megjelent Czanik Balázs Capoeira Aerobik 5. című DVD-je!

A legújabb edzésterv olyan mozdulatokat tartalmaz, melyekhez nem szükséges sem előzetes edzettség, sem ügyesség, pusztán némi kitartás és akaraterő. Az ülőmunkát végzők különösen imádni fogják a DVD-t, hiszen a fogyás mellett a gerincbántalmak orvoslására is tökéletes. A mozgás elsajátítása semmilyen előzetes tudást nem igényel, így bárki végezheti a gyakorlatokat otthon is. A DVD megrendelhető itt!

A rettegett narancsbőr

A narancsbőr kialakulásának kedvező „alaphelyzet” a gyenge kötőszövet, a helytelen táplálkozás és a mozgáshiány. Ennek eredménye a cellulitiszes „párnácskák”, hepehupák kialakulása főként a fenéken, combon, felkaron.

Mit tehetsz?

A mozgás a narancsbőr hasznos ellenszere, ha rendszeresen, legalább heti kétszer háromszor végezzük a gyakorlatokat. Különösen ajánlott az aerobik, capoeira aerobik, futás, spinning, kerékpározás és egyéb aerob tevékenységek.

Célszerű az érintett testrészeket alaposan átdolgozni az edzések alkalmával. Az edzések legalább 30-40 percesek legyenek. A leghatásosabb gyakorlatok elsajátításához legjobb, ha személyi edző segítségét kérjük a hatékonyság növelése érdekében.

Ezen felül még nagyon hasznos lehet a narancsbőr eltüntetésében a sok folyadék fogyasztás, a helyes táplálkozás, masszázs, szauna, infraszauna, illóolajok, krémek és a méregtelenítés.

Folyadék fogyasztásunk legalább napi 3 liter víz legyen. Kerüljük az alkohol, kávé, csokoládé és a cigaretta fogyasztását illetve az egyéb magas káros anyag tartalmú ételeket.

Lapozz a folytatásért: így étkezz és sportolj, ha fogynál, és ennyi az elfogadott testzsír arány!

Fotó: Redbook

Oldalak

  • 1
  • 2

Szólj hozzá Te is!