Extragyors hasizomgyakorlatok, amik hamar előcsalogatják a kockákat

Reggel felkelés után, de még munkába indulás előtt is elvégezheted őket.

1. Hegymászás

  • Vedd fel a fekvőtámasz kezdőpozícióját, majd húzd fel az egyik lábadat.
  • Ezután kezdd el cserélgetni a lábaidat és addig gyorsítsd a tempót, amíg szinte már futsz. Gyakorlat közben igyekezz a térdeddel megérinteni a mellkasod.
  • Legalább 30 másodpercig csináld szünet nélkül, majd egy gyors pihenés után újra kezdd el, de ezúttal legalább egy percig tartson a gyakorlat!

2. Plank kicsit másképp

  • Vedd fel a fekvőtámasz kezdőpozícióját, csak ebben az esetben ne a kezeden, hanem a könyöködön támaszkodj. Figyelj arra, hogy a tested párhuzamos legyen a talajjal, ne essen be a feneked vagy a csípőd.
  • Ha ez sikerült, akkor lépj oldalra egyet a bal vagy a jobb lábaddal. A tested maradjon ugyanolyan feszes és egyenes, mint a kiinduló pozícióban.
  • Ismételd meg a kilépést a másik lábaddal is. Ez számít egy ismétlésnek.
  • Annyiszor végezd el a gyakorlatot, amennyi belefér egy percbe.

Lapozz, a cikk folytatódik a következő oldalon!

Fotók: popsugar.com

Oldalak

Szólj hozzá Te is!