Ezekkel az egészséges élelmiszerekkel töltsd fel a kamrád!

Ha jobban odafigyelünk főzéskor, a tányérunkra olyan finomságokat varázsolhatunk, amelyek az éttermi ételekhez képest kevesebb kalóriát, telített zsírt, hozzáadott cukrot és sokkal több zöldséget és gyümölcsöt tartalmaznak. Ehhez azonban nem árt, ha feltöltjük kamránkat mindenféle egészséges hozzávalóval. Hogy melyek legyenek ezek? A Huffingtonpost szakértője a alábbiakat ajánlja.

Teljes kiőrlésű élelmiszerek

A teljes kiőrlésű élelmiszerekkel egészséges ételeket varázsolhatunk a tányérunkra. Lehet az barna rizs, teljes kiőrlésű tészta, zab, árpa, bulgur vagy éppen quinoa, segítségükkel csökkenthetjük a szívbetegségek és a daganatok kialakulásának kockázatát, valamint megtarthatjuk az ideális testsúlyunkat is.

Egészséges olajok

Sütéshez és különböző salátaöntetekhez is használhatjuk a repceolajat vagy éppen az extra szűz olívaolajat, amelyek egészséges zsírokat tartalmaznak. A repceolajtól nem kell megijednünk, világos színű és enyhe ízű, ha beletesszük a süteményekbe, biztosan nem fogjuk érezni. A szakértő megjegyzi, az ő személyes kedvence a kevés telített zsírt tartalmazó szezámolaj, amelyet az ázsiai ételek elkészítésénél használ.

Fotó: sheknows.com

Oldalak

Video Inspiráló pillanatok Anya jól van(?) konferenciánkról
Lifestyle
Újabb SMS-es csalás terjed Magyarországon: az elkövetők több ezer forintos bírság befizetésére szólítják fel áldozataikat a rendőrség nevében küldött üzeneteikben.
Lifestyle
A buggyantott tojás elkészítése sokak számára kihívás jelent, most azonban egy olyan zseniális trükk terjed a neten, amit neked is érdemes kipróbálnod, ha a tökéletes végeredményre vágysz.
Sztárok
Noha II. Erzsébet brit királynő és Fülöp edinburgh-i herceg házassága tökéletesnek tűnik az utókor számára, a 2021-ben, századik életévében elhunyt herceg több évtizedes frigyük alatt nem mindig...