Ha csak ezt a két vitamint szeded, csökkenhet a rák kialakulásának kockázata

Mindannyian tudjuk, hogy sajnos a rák az egyik leggyakoribb, gyógyíthatatlan betegség szerte a világon. De gondoltad volna, hogy már olyan apró dolgokkal is csökkentheted a kockázatát, mint bizonyos vitaminok szedése?

Érdemes rendszeresen szedni őket

Igencsak érdekes és figyelemreméltó eredményekkel zárult egy nemrégiben végzett kutatás. Az University of Arizona kutatói által végzett vizsgálat kimutatta, hogy vannak bizonyos vitaminok, melyek szedése összefüggésben áll a daganatos megbetegedések kockázatának csökkenésével. A jó hír pedig, hogy nagyon könnyen hozzáférhető, mindennapi vitaminokról van szó, melyeket akár étrendeden, akár étrendkiegészítőkön keresztül is hétköznapjaid részévé tehetsz. Kíváncsi vagy, miről is van szó pontosan? Olvass tovább!

Video Szem nem maradt szárazon: 10 éves a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány

A Dél-Kaliforniai Egyetem új tanulmánya szerint egy bizonyos étkezési mód, amit sokan alkalmaznak, ha fogyni szeretnének, még a ráncok kialakulásával is felveszi a harcot.

Leadfotó: 123rf, forrás: medicalnewstoday.com

Oldalak

Egészség
A szemünket tényleg képesek vagyunk alaposan elhanyagolni, pedig nagyon fontos érzékszervről van szó.
Lifestyle
Több csillagjegy életében is új fejezet kezdődik a mai nappal - olvasd el napi horoszkópod te is!
Lifestyle
Természetesen lesz majd teljes napfogyatkozás is Magyarországon, viszont nem a közeljövőben.
Lifestyle
Vannak olyan ételek, amiket még fedővel együtt sem kellene a mikróba tenni, mert szabályosan szétrobbanhatnak.
Sztárok
Az is igaz, hogy nehéz elképzelni Clint Eastwoodot, ahogy leül horrorfilmeket nézni.
Lifestyle
Sokan kíváncsiak, hogy a nyár után milyen őszi hónapokra kell majd számítani az időjárásban.