Egészség

Csökkenti a cukorbetegség esélyét - Te is ebből készíted a reggelidet?

A tojásfogyasztás újabb jótékony hatására derült fény: egy amerikai folyóiratban megjelent tanulmány szerint a rendszeres fogyasztásával csökkenthető a 2-es típusú cukorbetegség kialakulásának esélye.

Újabb jótékony hatás

Video Itt a nagy 2026-os szerelmi horoszkóp: érzelmi áttörések éve jön

A Kelet-Finnországi Egyetem tudósai összesen 2 ezer középkorú férfi táplálkozási szokását vizsgálták 19 éven keresztül, a végeredmény pedig egyértelműen kimutatta, hogy naponta legalább egy fél tojást elfogyasztva 37 százalékkal csökkenthető a 2-es típusú cukorbetegség kialakulásának kockázata. (Szemben azokkal, akik csak hetente egy vagy még annál is kevesebb tojást fogyasztanak.) Az eredmény azért is meglepő, mert sok éven keresztül a magas koleszterinszint kialakulásáért tették felelőssé a tojást. A kutatók szerint azonban nem kellene démonizálni ezt a kiváló fehérjeforrást, hiszen számtalan számunkra jótékony vegyületet is tartalmaz.

Fotó: ru.hasarakutyun.am

Oldalak

Egészség
Egészség
A szemünket tényleg képesek vagyunk alaposan elhanyagolni, pedig nagyon fontos érzékszervről van szó.
Lifestyle
Természetesen lesz majd teljes napfogyatkozás is Magyarországon, viszont nem a közeljövőben.
Lifestyle
Vannak olyan ételek, amiket még fedővel együtt sem kellene a mikróba tenni, mert szabályosan szétrobbanhatnak.
Sztárok
Az is igaz, hogy nehéz elképzelni Clint Eastwoodot, ahogy leül horrorfilmeket nézni.
Lifestyle
Sokan kíváncsiak, hogy a nyár után milyen őszi hónapokra kell majd számítani az időjárásban.
Lifestyle
Titkos szavazással, 140 igen szavazattal Baka Andrást, a Legfelsőbb Bíróság korábbi elnökét választotta meg Magyarország új államfőjének a parlament. A Fidesz-KDNP és a Mi Hazánk nem volt jelen az...