5 étel, ami javítja a vérkeringést

Fontos, hogy a legfontosabb éltetőelemünk a legmagasabb szinten tudjon működni. Ez sajnos manapság a rengeteg mű- és túlcukrozott étel miatt, nem mindenkinél van így. Könnyebben alakulnak ki problémák az érrendszerben, amik akár végzetesek is lehetnek. Változtatni azonban mindenen tudunk. Nézzük, hogy lehet ezt könnyen, 5 egyszerű étel fogyasztásával megtenni!

1. Csípős ételek

Ha bírod a paprikát és a csípős ételeket, nem mellesleg fogyasztod is őket, akkor jó úton jársz. Amennyiben nem a kedvenced a „lángoló ételek” fogyasztása, itt az ideje megbarátkozni velük. Hiszen A- és C-vitamin tartalmuk jótékony hatással van a szervezetre. Továbbá megemelik a test hőmérsékletét, ami miatt a kitáguló erekben a véráramlás felgyorsul és megnövekszik, annak rendje és módja szerint.

2. Melasz

Vas és ásványi anyag tartalma segíti a szervezet vörösvérsejt termelését, ami a légzési gázok (többek között oxigén) szállításáért felelős a véráramban. A melasz, ami egy sűrű szirup, erősíti még az immunrendszert és csökkenti a nőknél kialakuló menstruációs görcsök fájdalmait. Mindezt természetes alapon. Fogyasztani napi 2-3 teáskanálnyit érdemes, például édesítőként zabkásához vagy teához adva.

Képek: firstwefeast.com, wisegeek.com

Oldalak

  • 1
  • 2

Szólj hozzá Te is!