Lifestyle

Google hirdetés vagy Facebook hirdetés? Női termékeknél mit válasszunk?

A közösségi média térnyerése miatt sokan esküsznek a Facebook hirdetésekre, viszont nem szabad megfeledkeznünk a Google hirdetésekről sem. Már csak azért sem, mert mindkettő más pillanatban tudja megszólítani a célközönségünket. Épp ezért egy jól felépített marketinggépezetben mindkettőnek megvan a maga helye a női termékek értékesítésénél is!

A Google hirdetések jelentősége

A Google Ads platformnak jelentős ereje és relevanciája van. Ez egy olyan felület, ami egyrészt nagyon jó analitikai eszközöket kínál a hirdetéseink eredményességének vizsgálatához, másrészt pedig tűpontos célzást tesz lehetővé számunkra.

Egy Google hirdetés pont ott és pont akkor tud megjelenni, amikor és ahol arra valóban szüksége van a célközönségünknek. Mivel úgy működik, hogy a keresési lekérdezések alapján célzottan jeleníti meg a hirdetésünket, így azt kapja a kereső, amit szeretne látni. Ez pedig kiváló előszűrő, tökéletesen relevánssá teszi a megjelenésünket ezen a felületen.

Lehet, hogy például valaki egy saját ízlésének megfelelő miniszoknyát keres, vagy kedvenc márkájának egyik táskáját kívánja megvásárolni. Ha nekünk épp ezek a termékek vannak a polcainkon, akkor ott kell lennünk, amikor leüti a keresésénél az entert!

A Google hirdetések kiválóak arra, hogy azokhoz eljussunk, akik már eldöntötték, hogy vásárolni akarnak, csak még azt nem tudják, hogy épp tőlünk. A Toldimarketing tud segíteni a beállítások kezelésében.

A Facebook hirdetések jelentősége

A Facebook Ads platformon tökéletesen be tudjuk állítani azt, hogy milyen tulajdonságokkal rendelkező célközönségre szeretnénk célozni. Így olyanok számára tudjuk megjeleníteni az üzeneteinket, akik megfelelnek azoknak a tulajdonságoknak, melyeket a számunkra tökéletes buyer persona megalkotásakor felvázoltunk.

Egy Facebook hirdetés ugyanakkor nem olyankor fog a potenciális későbbi vásárlónk elé kerülni, amikor ő már egy problémájára keresi a megoldást. Sokkal inkább akkor, amikor próbálja jól érezni magát, amikor kikapcsolódik, sőt lehet, hogy olyankor, amikor unatkozik. Épp ezért sok esetben olyan tartalmat kell megjeleníteni számára, ami felkelti az érdeklődését, ami hasznos vagy érdekes, esetleg szórakoztató tartalmat kínál.

Előfordulhat, hogy valaki szórakoztatónak találja az idei nyár TOP 10 női kiegészítőjét. Míg másokat sokkal jobban megfoghatunk a legújabb magas szárú csizma trendekkel. A honlapunkra terelve őket ott már találkozhatnak az ajánlatainkkal, valamint fel is iratkoztathatjuk őket a hírlevelünkre, így később már közvetlen (és hirdetési költség nélkül) elérhetjük a potenciális vevőinket.

Melyik a jobb?

A fentiekből látható, hogy mindkettő más-más szempontból jó, és tökéletesen beilleszthetőek az online marketinggépezetünkbe. Az azért elmondható, hogy a Google Ads drágább, de a legnagyobb eléréssel is rendelkezik. Használni a Facebook Ads-et könnyebb, de mindkettőt érdemes megismerni.

Oldalak

Lifestyle
Sztárok
Ha ez nem lett volna elég, Megyeri Csillát és Puskás-Dallos Petit majdnem letojta egy galamb a körbejáráson. Még el sem indult a műsor, de már folyik az élet a luxusbörtönben.
Sztárok
Egy királyi szakértő szerint Katalin nővérére, Pippa Middletonra különleges feladat várhat, amikor a trónörökös feleségéből királyné lesz.
Fashion&Beauty
Meryl Streep nemcsak tehetséges színésznő, de igazi stílusikon is egyben, aki a hetedik X felett is képes lenyűgözni mindenkit.