Egészség

Nem vagy házas? Ennyivel nő az esélye, hogy rákos leszel - A nőknél nagyobb a veszély

Lehet, hogy a boldogító igen nemcsak a szívünket, de az egészségünket is megvédi? Egy friss, gigantikus méretű amerikai kutatás rávilágított, hogy a családi állapotunk és a daganatos megbetegedések kockázata között sokkal szorosabb az összefüggés, mint azt korábban gondoltuk.

Video Itt a nagy 2026-os szerelmi horoszkóp: érzelmi áttörések éve jön

Megdöbbentő eredmények

A Miami Egyetem neves kutatója, Paulo S. Pinheiro vezetésével az eddigi egyik legátfogóbb és legmodernebb elemzést végezték el a témában, szakítva a korábbi évtizedek elavult statisztikáival. A szakemberek elképesztő mennyiségű adatot, több mint 4,2 millió rákos megbetegedés kórtörténetét vizsgálták meg 12 amerikai államban a 2015 és 2022 közötti időszakból. A 30 év feletti felnőttek bevonásával készült tanulmány során két fő csoportot állítottak szembe: azokat, akik soha életükben nem kötöttek házasságot, illetve azokat, akik jelenleg is házasok, vagy korábban azok voltak – utóbbi kategóriába az özvegyeket és az elváltakat is besorolták. Az eredmények még a sokat látott tudósokat is megdöbbentették: kiderült, hogy a szingliként élők szinte minden vizsgált ráktípus esetében drasztikusan nagyobb eséllyel betegszenek meg, mint azok, akik valaha is kimondták a boldogító igent. És az is kiderült, mely ráktípusok a legveszélyesebbek rájuk nézve.

[pinterest=LINKBEILLESZTÉSEIDE]

Lapozz a folytatásért!

Oldalak

Egészség
Lifestyle
A gyanútlan utazók megkopasztására szakosodott vendéglátósok idén is gőzerővel dolgoznak a legnépszerűbb európai városokban. Egy floridai nő brutális összegű számlát kapott két egyszerű fagylaltért...
Sztárok
Megrázó interjú látott napvilágot egy korábban sikeres influenszerről, aki mára az utcára került. Bár a bevételei alapján gondtalanul élhetne, a súlyos függősége miatt képtelen kitörni a nyomorból....
Lifestyle
A legtöbb ember elköveti ezt a súlyos hibát a kávéfőzés során, amivel teljesen tönkreteszi a drága kávébab aromáját. Egy kávészakértő elárulta, miért bűn a csapvíz és az ásványvíz használata.
Lifestyle
A következő hetek nem mindenkinek tartogatnak könnyű pillanatokat. Három csillagjegy életében olyan kihívások jelenhetnek meg, amelyek próbára tehetik a türelmüket, az alkalmazkodóképességüket és a...
Lifestyle
Az univerzum néha váratlanul rendezi át a lapokat, és úgy tűnik, most három csillagjegy számára különösen kedvező fordulatok érkezhetnek. Olyan lehetőségek nyílhatnak meg előttük, amelyekre már...
Lifestyle
Nincs is jobb egy marék édes, lédús cseresznyénél egy forró nyári napon, ám nem árt résen lenni a fogyasztása előtt – a kívülről tökéletesnek tűnő gyümölcs néha egy nem kívánt „betolakodót” is...