Lifestyle

Ragyogó otthon, tiszta bolygó és egy inspiráló családi történet

Nagy Gábor és Nagy Antal mindössze 40 ezer forinttal és hatalmas álmokkal indította útjára vállalkozását 1995-ben. A történet, ami évtizedekkel ezelőtt ipari tisztítószerekkel kezdődött, mára egy környezettudatos forradalommá vált a tisztítószer piacon. A tulajdonosoknak eredeti szakmájuktól jócskán eltávolodva - egyikük pék, másikuk bőrdíszműves - sikerült felépíteniük egy piacvezető és elismert vegyipari céget.

„Mindenkinek fontos lenne megismerni a „zöldre mosás” fogalmát, amikor bizonyos termékek elsőre környezetbarátnak tűnnek, de valójában nem azok” – hívta fel a figyelmet Nagy Antal, a Brilliance Tisztítószer Gyártó Zrt. alapítója. Úgy fogalmazott: ez napjaink egyik legnagyobb fogyasztói csapdája. „A szép csomagolás és a hangzatos reklámszlogenek mögött sok esetben ugyanazok a káros anyagok rejtőznek, mint a hagyományos tisztítószerek esetében” – emelte ki a szakértő.

Video Kiemelkedő női teljesítmények, neves sztárvendégek - Hetedszer ünnepeltük az Inspiráló Nőket

A Green Brands minősítés az objektív bizonyítéka annak, hogy a termékeink valóban fenntartható és tiszta alternatívát kínálnak. A vállalat szigorú tesztelési folyamatot alkalmaz, amelyet eredetileg ipari tisztítószereik fejlesztésében tökéletesítettek.

„Az elnyert cím szigorú kritériumokat követel meg: a gyártási folyamatok ökológiai lábnyomának minimalizálását, az alapanyagok természetességét és a csomagolás fenntarthatóságát, a minősítés folyamata átfogó értékelést tartalmaz, amely kiterjed a teljes gyártási és logisztikai láncra, a termékek hatékonyságára, és a fogyasztói visszajelzések figyelembevételére is” – hangsúlyozta Nagy Antal. „Minden összetevő egészség- és környezetbarát, az ÖkoBrill mosószer elnyerte az ECOLabel minősítést is, annak köszönhetően, hogy illatanyag-mentes, nem kell hozzá mérgező öblítő, így a legérzékenyebb bőrű babák számára is biztonságos” – tette hozzá az alapító.

Egy inspiráló családi történet

„A Green Brands nemzetközi tanúsítvány egyértelmű elismerése annak, hogy a cégünk nemcsak szavakban, hanem tettekben is elkötelezett a fenntarthatóság mellett” – fogalmazott Nagy Antal. „Jelenleg a pályázó cégeknek, vállalatoknak mindössze 30 százaléka képes első nekifutásra megszerezni az elismerést. Nekünk ez sikerült!”

„A Green Brands elismerése egy évtizedes munka eredménye. Nemcsak a tisztítószereink, hanem egész vállalati filozófiánk úgy változott, hogy valóban fenntartható megoldásokat nyújtsunk vásárlóinknak” – tette hozzá a cég társalapítója.

Nagy Antal elmondta azt is, hogy a vállalat az ipari szegmensben szerzett tapasztalatait hasznosította a háztartási termékek körében is.

„A vendéglátásban a tisztítószereknek azonnal és maradéktalanul kell működniük, hiszen egy éttermi konyhában nincs idő extra sikálásra” – fogalmazott a cégvezető. Szavai szerint ez az alapelv került át a háztartási tisztítószerek fejlesztésének folyamatába is, ahol mindvégig a fókuszban maradt a környezettudatosság. „A termékeink szigorúan tesztelt, fosszilis alapanyagoktól mentes formulái garantálják, hogy a zsíros edények, vízköves felületek és piszkos ablakok tisztítása kompromisszumok nélkül történjen meg” – tette hozzá.

Oldalak

Lifestyle
Lifestyle
A 2002-es Kapj el, ha tudsz című film Frank Abagnale Jr. majdnem igaz történetét meséli el. A Leonardo DiCaprio által megformázott szélhámos az 1960-as és '70-es években valóban pilótának adta ki...
Lifestyle
Vannak barátaink, és vannak azok, akik valahogy mindig ráéreznek arra, mire van szükségünk. Nem nagy gesztusokkal, hanem apró, szeretetteljes figyelmességekkel mutatják ki, hogy fontosak vagyunk. De...
Home&Design
A fürdőszoba az otthon egyik olyan pontja, ahol a rendetlenség különösen gyorsan képes felhalmozódni. Itt egy hajcsat, ott egy magazin, amott egy szétszórt sminkecset, félig kifacsart tubus vagy épp...
Lifestyle
Bár Magyarországon nincs olyan törvény, ami pontosan meghatározná, hány éves kortól lehet otthon hagyni egy gyereket, mégis vannak azok a bizonyos íratlan szabályok, amiket jó, ha minden szülő ismer...
Fashion&Beauty
A szequin idén új értelmet nyert: többé nem csak az ünnepi estékre való, hanem a mindennapok modern, ragyogó kiegészítője lett – elegánsan, mégis magabiztosan viselhető bármikor.
Lifestyle
Szakemberek szerint a valódi boldogság nem a külső körülményeken, hanem a tudatos döntéseken, a lelki egyensúlyon és az önmagunkhoz való kapcsolódáson múlik. Vannak szokások, amik minden igazán...