Ilyen illata van Vilmosnak: ez a közel 70 ezer forintos parfüm a herceg kedvence

Legtöbbször a híres nők kedvenc illatáról esik szó, de sokan kíváncsiak arra is, hogy a férfiak mit használnak. Nos, Vilmosnak egy nem mindennapi parfüm a favoritja.

Ettől illatozik a trónörökös

A királyi család tagjai az átlagemberekhez hasonlóan rajonganak az illatokért: Diana kedvence például a borsos árú Hermes 24 Fabourg volt, míg a néhai Erzsébet a Floris White Rose nevű parfümtől illatozott. Meghan Markle a Jo Malone Wild Bluebelljére esküszik, de Katalin favoritja is ettől a márkától van. A hercegné kedvenc parfümjéből 30 ml idehaza körülbelül 26 ezer forintba kerül, ez pedig nem más, mint a Jo Malone-tól az Orange Blossom Cologne, ami egy meleg, édes, mégis virágos illat, melyben érezhető a narancsvirág, az orgona és a vízi liliom is, és nem mellesleg Katalin 2011-es esküvőjén a fogadóteremben lévő gyertyákhoz is ezt az aromát választotta. De vajon mitől illatozik férje, a trónörökös Vilmos? Galériánkból megtudhatod!

Video A Hegyi doktor Magyarországon: Interjú Hans Sigl-el

A közelmúltban több alkalommal is megfigyelték, hogy Katalin hercegné lecserélte a Vilmos hercegtől kapott eljegyzési gyűrűjét, de sokaknak az is szemet szúrt, hogy férje ujján egyáltalán nem látható ékszer.

Leadfotó: Getty Images

Oldalak

Lifestyle
Nem csak a karrier, a magánéletük szempontjából is katasztrofális hónap vár rájuk.
Home&Design
Egy otthon lehet elegáns és időtálló, mégis friss és izgalmas – a profik megmutatják, milyen elemekkel tudod kiemelni, hogy ne olvadjon bele a megszokottba.
Sztárok
Katalin hercegné isteni stílusa folyamatosan formálódik, így nem csoda, hogy Vilmos herceg felesége idővel megvált néhány, egykor nagyon kedvelt darabjától.
Sztárok
A 80-as évek ikonikus sztárja, Beverly D’Angelo, most is képes meglepni a rajongókat: a legutóbbi Los Angeles-i bevásárlóútján olyan megjelenéssel tűnt fel, hogy sokan első pillantásra fel sem...
Lifestyle
Az állandó kísérőnkön, a Holdon olykor titokzatos fényvillanások jelennek meg. A tudósok sokszor ellentmondanak egymásnak, hogy ezt mi okozhatja.
Lifestyle
Bár a reklámok világától sokszor elkülönítjük a filmeket és sorozatokat, valójában a vászon és a képernyő régóta a marketing egyik legerősebb terepe.