Fashion&Beauty

Törli magát a közösségi oldalakról az egyik legnagyobb szépségápolási márka: jó okuk van rá

2021. november 26-tól a globális Lush nevű szépségápolási márka letörli magát Facebookról, Instagramról, TikTokról és Snapchatről addig, amíg nem biztosítanak biztonságosabb környezetet a felhasználóik számára. Az irányelv mind a 49 országban érvénybe fog lépni, ahol a Lush jelen van.

A probléma, amit figyelmen kívül hagyunk

Ugyanúgy, ahogyan a klímaváltozással kapcsolatos bizonyítékokat is évtizedek óta érdektelenség és ignoráció övezi, a közösségi média súlyos hatásaival kapcsolatos aggodalmakat is figyelmen kívül hagyja a világ. A Lush, amely közismerten inkább utat mutat, mint követ, úgy döntött, hogy már most foglalkozni kezd ezekkel a komoly problémákkal, és változtatni kezd a saját működésén ahelyett, hogy arra várjon, hogy mások is észrevegyék, hogy bizony valós problémáról van szó.

A folytatáshoz lapozz!

Oldalak

Fashion&Beauty
Lifestyle
A pizza az az étel, ami a világ minden táján hódít, és kevés olyan ember van, aki ne fogyasztaná szívesen – sajnos azonban mivel nem kedvez túlzottan a diétának, a legtöbb fogyókúrázó kiiktatja az...
Lifestyle
Valószínűleg neked is van épp otthon abból az élelmiszerből egy kevés, amit ha a vágott virágok közé teszel a vázában lévő vízbe, akár több héten át is élvezheted a gyönyörű anyák napi növények...
Egészség
Ha te sem szeretnéd idő előtt elveszíteni szellemi frissességedet és agyi jólétedet, akkor jobban teszed, ha kerülöd ezeket az egyszerű és sokszor ártalmatlannak tűnő mindennapi szokásokat.