A szállodai dolgozók szerint ezeket soha ne tedd egy hotelszobában

Ezek az apró gesztusok bár jelentéktelennek tűnhetnek, nagyban megkönnyítik a személyzet munkáját, és hozzájárulnak a kellemes szállodai élményhez.
Tartsuk tiszteletben mások munkáját
Nyugodtan kijelenthetjük, hogy kevesen ismerik jobban a szállodák működését és a vendégek viselkedését, mint azok, akik nap mint nap ezekben az intézményekben dolgoznak. Legyen szó házvezetőnőkről, recepciósokról, szobaszervizes kollégákról vagy akár a szálloda tulajdonosairól – ők azok, akik testközelből tapasztalják meg, milyen szokásokkal, elvárásokkal és néha furcsa viselkedésekkel találkoznak a vendégek részéről. Ennek megfelelően pontosan tudják azt is, mely viselkedésformák tekinthetők udvariasnak vagy elfogadhatónak, és melyek azok, amelyeket jobb lenne elkerülni.
Fontos leszögezni, hogy amikor valaki szállodában száll meg – legyen szó üzleti útról vagy pihenésről –, az elsősorban a kikapcsolódásról és a komfortérzetről szól. Az ott-tartózkodás idejére a vendég otthonaként tekinthet a szobájára, ahol jól érezheti magát és élvezheti a szolgáltatásokat. Ugyanakkor ez nem jelenti azt, hogy teljesen figyelmen kívül hagyhatjuk az alapvető udvariassági és higiéniai szabályokat – különösen akkor, ha mások munkáját és a közös tereket is érinti a viselkedésünk.
Az alábbiakban olyan tapasztalt szállodai dolgozók osztják meg véleményüket, akik azt is elárulják, ők maguk mit nem tennének meg soha egy szállodai szobában – még akkor sem, ha épp vendégként tartózkodnának ott. A tanácsaik nemcsak a jó modorra, hanem a tisztaságra, biztonságra és a szállodai dolgozók megbecsülésére is felhívják a figyelmet.
Kattints a galériára!