Kelet-Macedónia és Trákia régió szeretettel fogadta Budapestet
Kelet-Macedónia és Trákia régiót népszerűsítő eseményt szerveztek kedden, január 9-én, 18:00-kor a Mythos the Greek étteremben Budapesten, hogy bemutassa a régiót egy évet átívelő kiemelt úti célként.
Egy Görögországgal teli ölelés
Híres magyar bloggerek és influencerek, kiváló újságírók, vezető utazási ügynökségek és turisztikai szolgáltatók képviselői, valamint a budapesti görög nagykövetség képviselői egyedi utazási élményt éltek át , hogy megismerjék annak különleges jellemzőit a PAMTH turisztikai kampányának keretében, melynek fő üzenete "Egy ölelés telis-tele Görögországgal".
Az eseményen részt vett Doukas Marinopoulos, a Görög Nagykövetség gazdasági és kereskedelmi ügyek tanácsosa is, aki beszédet mondott a résztvevőknek. A Kelet-Macedónia és Trákia régió (PAMTH) turisztikai népszerűsítési csapatának tagjai, köztük Georgios Panagopoulos és Georgios Sgouros is jelen voltak. A régió hivatalos bemutatását Patty Konstantinidou, a REMTH turisztikai népszerűsítési csapatának tagja tartotta, aki tájékoztatta a vendégeket a régió fő nevezetességeiről. Kiemelte többek között a fő természeti, történelmi és kulturális kincseket, valamint azokat az elemeket, amelyek egyedülállóvá és autentikussá teszik ezt a célpontot.
Egyre többen választják Görögországot
Ebben a lenyűgöző "utazásban" kitértek PAMTH kiemelkedő turisztikai infrastruktúrájára és a látogatók rendelkezésére álló alternatív turizmus formáira, mint például a part menti, vallási és régészeti turizmus. Emellett megjegyezték, hogy a magyar látogatók száma évente növekvő tendenciát mutat Görögországban, ahogy a Magyar Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2014-ben 115 000 főről 2019-ben már több mint 369 000 főre emelkedett, és ugyanezen szintet érte el 2023-ban. Valójában, ahogy említették, Görögország most a második legnépszerűbb turisztikai úti cél a magyarok számára Horvátország után (20%). A PAMTH budapesti népszerűsítő tevékenysége része egy szélesebb stratégiai turisztikai tervezésnek a "Egy ölelés Görögországtól" kampányon alapulva. A fő cél az, hogy vonzó képet mutasson be a PAMTH-ról a magyar piacon, hogy a régiót beleértve az elsődleges úti célok közé emelje a turizmus szakemberei és az egyéni utazók körében.