Utazás

Kelet-Macedónia és Trákia régió szeretettel fogadta Budapestet

Kelet-Macedónia és Trákia régiót népszerűsítő eseményt szerveztek kedden, január 9-én, 18:00-kor a Mythos the Greek étteremben Budapesten, hogy bemutassa a régiót egy évet átívelő kiemelt úti célként.

Egy Görögországgal teli ölelés

Híres magyar bloggerek és influencerek, kiváló újságírók, vezető utazási ügynökségek és turisztikai szolgáltatók képviselői, valamint a budapesti görög nagykövetség képviselői egyedi utazási élményt éltek át , hogy megismerjék annak különleges jellemzőit a PAMTH turisztikai kampányának keretében, melynek fő üzenete "Egy ölelés telis-tele Görögországgal".

Video Kiemelkedő női teljesítmények, neves sztárvendégek - Hetedszer ünnepeltük az Inspiráló Nőket

Az eseményen részt vett Doukas Marinopoulos, a Görög Nagykövetség gazdasági és kereskedelmi ügyek tanácsosa is, aki beszédet mondott a résztvevőknek. A Kelet-Macedónia és Trákia régió (PAMTH) turisztikai népszerűsítési csapatának tagjai, köztük Georgios Panagopoulos és Georgios Sgouros is jelen voltak. A régió hivatalos bemutatását Patty Konstantinidou, a REMTH turisztikai népszerűsítési csapatának tagja tartotta, aki tájékoztatta a vendégeket a régió fő nevezetességeiről. Kiemelte többek között a fő természeti, történelmi és kulturális kincseket, valamint azokat az elemeket, amelyek egyedülállóvá és autentikussá teszik ezt a célpontot.

Egyre többen választják Görögországot

Ebben a lenyűgöző "utazásban" kitértek PAMTH kiemelkedő turisztikai infrastruktúrájára és a látogatók rendelkezésére álló alternatív turizmus formáira, mint például a part menti, vallási és régészeti turizmus. Emellett megjegyezték, hogy a magyar látogatók száma évente növekvő tendenciát mutat Görögországban, ahogy a Magyar Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2014-ben 115 000 főről 2019-ben már több mint 369 000 főre emelkedett, és ugyanezen szintet érte el 2023-ban. Valójában, ahogy említették, Görögország most a második legnépszerűbb turisztikai úti cél a magyarok számára Horvátország után (20%). A PAMTH budapesti népszerűsítő tevékenysége része egy szélesebb stratégiai turisztikai tervezésnek a "Egy ölelés Görögországtól" kampányon alapulva. A fő cél az, hogy vonzó képet mutasson be a PAMTH-ról a magyar piacon, hogy a régiót beleértve az elsődleges úti célok közé emelje a turizmus szakemberei és az egyéni utazók körében.

Lead fotó: Pexels /Aleksandar Pasaric/

Oldalak

Utazás
Home&Design
A karácsonyi dekoráció nem csupán látvány, hanem az otthon ünnepi átalakítása is.
Lifestyle
Növényeink elrendezése nemcsak kreatív játék, hanem otthonunk hangulatát is teljesen új szintre emelheti.
Lifestyle
Rendszeresen részét képezi az étrendednek a görög joghurt? Akkor érdemes tovább olvasnod, ugyanis megtudhatod, milyen hatással van a szervezetedre, ha sűrűn fogyasztod.
Sztárok
Fejes Tamás rögtön 70 ezer forinttal kezdett a Kincsvadászokban, pedig azt se tudta, mi van a lepel alatt.
Egészség
Sokszor éppen az okozza a makacs pattanásokat, amire a legkevésbé gyanakodnánk, még akkor is, ha mindent megteszünk a szép, tiszta bőrért.
Sztárok
Vasárnap este kiderült, ki nyerte a Sztárban Sztár All Stars második évadát – A döntőben került sor az év televíziós bejelentésére is!