Bevásárlókörút a reptéren - Ezért éri meg nagyon itt shoppingolni!

El tudod képzelni, milyen, ha egy reptér nemcsak az utazás előtti izgalmas pillanatok, hanem egy bevásárlókörút helyszíne is? Tudod milyen élmény, amikor a nyaralás már a reptéren elkezdődik? (x)

Nem árt helyet hagyni a táskában

A Budapest Airporton a tavalyi évben több, mint 11 millió utas fordult meg. Ez a forgalom naponta 13 000 embert jelent, akik közül minden negyedik vásárol is, ami nem is csoda, ha a budapesti repülőtér folyamatosan megújuló, megannyi exkluzív márkát felölelő kínálatára gondolunk. A Budapest Airport széles választéka miatt mindenképpen megéri időben, legalább 2 órával az indulás előtt kiérkeznünk a 2-es Terminálra, sőt akár még szabad helyet is érdemes hagynunk a kézipoggyászunkban arra az esetre, ha a reptéri bevásárló körutunk alkalmával szeretünk bele egy, exkluzívan csak a Budapest Airporton kapható ruhába vagy kozmetikumba.

Különleges parfümök és kozmetikumok

A Heinemann Duty Free Parfüm - Kozmetika részlege bővített kínálattal több, mint 100 márkával várja mindazokat, akik kellemesen és egyúttal hasznosan szeretnék eltölteni a felszállást megelőző órákat. A kínálat részét képezik az egyedülállóan itt kapható Travel Retail Exclusive Set, tehát TREX termékek, amelyekből parfüm, bőrápolási, sőt make-up szettek is elérhetőek. A termékek megvásárlásakor nem kell aggódnunk sem a helyhiány, sem a folyadéktartalmuk miatt, hiszen kis kiszerelésüknek köszönhetően űrtartalmuk megfelel a kézipoggyászban szállíthatóság szabályainak.

TREX termékek egyik legnagyobb előnye, hogy számos világmárka kozmetikumaihoz is hozzájuthatunk ebben a formátumban, így például a Lancome miniatűr parfüm szetthez is, amivel egyszerre négy parfümöt, köztük a méltán híres La vie Est Belle illatot is kipróbálhatjuk. A világhírű illatok sora azonban nem ér véget, hiszen a Victoria’s Secret ikonikus, díjakkal is elismert Bombshell illatát is megvásárolhatjuk, mivel a Heinemann Duty Free foglalja magába Magyarország első és eddig egyetlen hivatalos Victoria’s Secret brand store-ját.

Akkor sem kell kétségbe esnünk, ha egy kora reggeli járatindulás előtt nem sikerült olyan korán felkelni, hogy a nappali sminkünket elkészítsük, mert TREX termékként make-up paletta is elérhető, ami pirosítót, bronzosítót, 3 féle rúzst, 6 féle szemhéjpúdert, szemceruzát, mini szempillaspirált, valamint mini ecseteket is tartalmaz, így bármikor, bárhol kisminkelhetjük magunkat öltözékünkhöz vagy hangulatunkhoz illően.

Shoppingra fel!

Ha a reptérre érkezés után úgy érezzük, hogy nem a legdivatosabb szetteket csomagoltuk be a bőröndünkbe, vagy esetleg a nem várt időjárási viszonyokhoz is csinosan szeretnénk felöltözni, akkor sem kell aggódnunk, hiszen az exkluzív kínálatban helyet kapott népszerű Dorko termékek mellett a legújabb divatmárka, a Twinset darabjai közül is válogathatunk.

A Magyarországon kizárólag a Budapest Airporton elérhető olasz márka nőies és elegáns kínálatából a tengerparti nyaralástól kezdve a városnéző külföldi utazásig bármilyen alkalomhoz illő öltözéket összeállíthatunk. Ha pedig úgy érezzük, hogy az elegáns darabok helyett inkább a vagányabb stílus passzolna a hangulatunkhoz, akkor a Hard Rock Budapest márka Budapest Airporton elérhető Rock Shopjában a helyünk, ahol világsztárok relikviáinak megtekintése mellett divatékszerek, ruhadarabok között válogathatunk.

Gasztro élmények a terminálon

A 2. Terminálra nemcsak a divat kedvelőinek éri meg legalább 2 órával a gép indulása előtt a reptérre érkezni, hanem azoknak is, akik színes kulináris élményekkel szeretnének gazdagodni, ugyanis a Food Court-on és a SkyCourtben jelenleg 18 étterem, 4 kávézó, illetve egy bár is található. Legyen akár szó egy pohár bor vagy koktél elfogyasztásáról, vagy egy teljes menüsor végigkóstolásáról, közben a reptér nyüzsgő előterét figyelve mindenhogy felejthetetlen élményekkel gazdagodhatunk.

Ha a repülőtéren a divat iránti szenvedélyünknek is hódoltunk, akkor nem szabad megfeledkeznünk a bevásárló körút során étkezésünkről sem, legfőképpen akkor, ha éppen egy hosszabb vagy kimerítőbb utazás előtt állunk. Az állandó kiváló minőség és változatos, sokszínű választék szinonimája, így jellemezhető a megújult Leroy étterem, amelynek felkeresését semmiképp se mulasszuk el a reptéri tartózkodásunk során. A Food Court-on a júniustól az indulási oldalon is elérhető Camden food co. étterembe is érdemes lehet betérni néhány egészséges harapnivalóra, ha üdítő, bio ételeket szeretnénk fogyasztani utazásunk megkezdése előtt.

A SkyCourt állandó aktivitásainak köszönhetően azonban nemcsak azért lehet izgalmas a reptéren való tartózkodás, mert egyszerre hódolhatunk az utazás és a vásárlás iránti szenvedélyünknek, hanem azért is, mert a folyamatos promócióknak, kóstoltatásoknak, interaktív installációknak és nyereményjátékoknak köszönhetően megismerhetjük a budapesti repülőtér legújabb kereskedelmi kínálatait és kiemelt akcióit.

Oldalak

Lifestyle
Gordon Ramsay anno tanította tésztát főzni az embereket, de lehet, hogy rosszul. Állítólag az olaszok sem használják a Michelin-csillagos séf módszerét.
Sztárok
Donald Trump öt gyermeke közül Barron a legfiatalabb, és talán a legszerencsésebb is, hiszen elképesztő helyes férfivá érett az évek alatt.
Sokan gondolták azt, hogy Tóth Andi a Megasztár zsűrijében fog feltűnni, de az RTL ugyanúgy átcsábította magukhoz, mint Majkát. Viszont nincs kizárva, hogy lesznek konfliktusai az egyik...