Meghökkentő fiatalkori képet posztolt magáról a legismertebb magyar reklámarc
A Hide the Pain Haroldként közismertté vált Arató András már ifjúkorában is jellegzetes arcmimikával rendelkezett.
Ő is elkapta a koronavírust
Hide the Pain Harold, azaz Arató András az ország talán legismertebb reklámarca. Korábban villamosmérnökként dolgozott, az igazi hírnév pedig csak akkor talált rá, amikor már bőven elmúlt hetven esztendős. Két évvel ezelőtt, 2019-ben egy Coca-Cola-reklámkampány arcának választották ki az idős, jellegzetes gesztusrendszerrel rendelkező férfit, akit különös, fájdalmat sugalló kifejezése miatt nevezett el Hide the Pain Haroldnak ("fájdalmát rejtegető Harold") a magyar internet. Arató András a kreatív mémgyárosok új kedvencévé nőtte ki magát: rengeteg bombasztikus képviccet készítettek - és "adtak el" - az ő arcával az elmúlt időszakban. A nyugdíjas villamosmérnök természetesen egyáltalán nem bánja a hirtelen jött, elsöprő erejű népszerűséget, s örül, hogy ennyi ember emlékezetébe égett bele összetéveszthetetlen arca.
Aratóról legutóbb múlt hónapban írtunk, amikor köntörfalazás nélkül vallotta be, hogy ő is elkapta a koronavírust. "Az elvégzett gyorsteszt pozitív lett, magas, csillapíthatatlan lázam lett. Mivel csak néhány lépésre lakom az Uzsoki utcai kórháztól, átsétáltam a sürgősségire. Átéreztem a helyzet komolyságát, indulás előtt megírtam a végrendeletemet, és közben felhívtam ismerőseimet, hogy imádkozzanak értem" - nyilatkozta akkor a 75 éves híresség.