Tudd meg, ki a magyar média legbefolyásosabb személye

A Marketing & Média nevű lap ismét összeállította a magyar média legbefolyásosabb embereinek a listáját, melyet immár hat éve az RTL Klub vezérigazgatója, Dirk Gerkens vezet.

RTL Klub vs. TV2

A top 50-es lista második helyezettje Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója, míg Simicska Lajos, a Mahir vezérigazgatója bronzérmes lett. Az összeállítás idei nyertesei az online hírportálok és a telekommunikációs szektor, míg vesztesei a piackutatók, de az ügynökségek befolyása is visszaesett.

Tetszik az oldal?
Nyomj itt egy nagy
Tetszik-et és gyere
máskor is!
Az élvonalban szerepel Vidus Gabriella, az RTL Klub kereskedelmi igazgatója, Mihók Attila, a Ringier ügyvezető igazgatója, Bayer József, az Axel Springer ügyvezető igazgatója és Szabó György, a Sanoma Media Budapest vezérigazgatója. Fonyó Károly, aki több médiacég mellett a Megapolis Media Zrt. tulajdonosa és vezérigazgatója, a nyolcadik helyen végzett, Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök vezérigazgatója a kilencedik lett, míg Kolosi Péter, az RTL Klub és kábelcsatornáinak programigazgatója lett a tízedik.

Az élboly ugyan stabil maradt, a szakmai zsűri által összeállított lista mintegy harmada cserélődött ki tavalyhoz képest. Megjelent rajta többek között Dudás Gergely (30. hely), az Index, Gazda Albert (37. hely), az Origo vagy Gavra Gábor (40. hely), a hvg.hu főszerkesztője.

Jelentősen előrelépve, a huszadik helyre került Böröcz István, a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) vezérigazgatója, aki egyedül képviseli a közmédiát. A főszerkesztők közül Pallagi Ferenc (Bors) a legbefolyásosabb.

Forrás: MTI
Fotók: mmonline.hu

Oldalak

Lifestyle
Egy gimnazista úgy érezte, hogy volt egy idős férfi, aki mindenbe bele akart kötni. Később neki a súlyát is elkezdte erősen kritizálni.
Sztárok
Gáspár Győző már tudja jól, hogy mi lesz a titka annak, ha visszakerül a képernyőre. A végén persze még az is lehet, hogy igaza lesz.
Lifestyle
Igyekszünk tudatosan vásárolni, és sokan fordulnak már az olcsóbb, saját márkás termékek felé a szupermarketekben. Viszont tudod, hogy valójában mit teszel ilyenkor a kosaradba?