Lifestyle

Itt a top10, ezekre a véleményvezérekre hallgatunk a leginkább

Te kinek a szavát fogadod meg?

Ők a véleményvezérek

Influencernek lenni, lényegében annyit tesz, hogy az internet világát valamilyen módon felhasználva, a saját egyéniséggel irányítani az adott közönséget egy bizonyos irányba. Az online médiát használóknak ugyanis egyre nagyobb gazdasági, véleményformáló erejük van. Egyes emberek pedig képesek arra, hogy hosszú idővel, türelemmel és kitartással egy csoport élére állva befolyásolják az őket követők döntéseit. Egyszerűen mondva, ők tudják, hogy mi a menő, a trendi és úgy alapjáraton a jó. A Sakkom Interaktív idén nyáron a Kreatívval, a Gemiusszal, a Special Effects Mediával, illetve Star Networkkel közösen készített kutatás ebben a témában. A felmérés eredményeként, pedig arra is fény derül, hogy hazánkban, kik azok, akiknek a legtöbbet adunk a szavára és miért.

Ezért sikeresek

A véleményvezérek érdekes módon a közvetlenségben (65%), egyediségben (48%) és humorosságban (45%) látják csatornájuk legfőbb vonzerejét. A folyamatos érdeklődést pedig elsősorban szórakoztató (31%), személyes (14%) és ismeretterjesztő (10%) tartalmakkal tudják fenntartani, ezek azok a témák, amiket a közösség leginkább szeret. A legnépszerűbb youtuberek heti 8-10 megkeresést kapnak megbízóktól, és ennek fele komoly munka, azaz nem arról szól, hogy "ingyen termékért cserébe gyártsanak videót".

Kattints, cikkünk a következő oldalon folytatódik!

Oldalak

Lifestyle
Lifestyle
Futótűzként terjed a közösségi oldalakon egy feladvány - azt állítják, aki képes megoldani, az nagy valószínűséggel pszichopata.
Lifestyle
Mindenkivel előfordult már, hogy majd összeestünk az éhségtől, és beszaladtunk az első gyorsétterembe, ami az utunkba került. Ilyenkor általában szószt is kérünk a krumplihoz vagy csirkefalatokhoz.
Lifestyle
Szerencsés fejezet veszi kezdetét a Vízöntő életben. Napi horoszkóp!