Lifestyle

Itt a top10, ezekre a véleményvezérekre hallgatunk a leginkább

Te kinek a szavát fogadod meg?

Ők a véleményvezérek

Influencernek lenni, lényegében annyit tesz, hogy az internet világát valamilyen módon felhasználva, a saját egyéniséggel irányítani az adott közönséget egy bizonyos irányba. Az online médiát használóknak ugyanis egyre nagyobb gazdasági, véleményformáló erejük van. Egyes emberek pedig képesek arra, hogy hosszú idővel, türelemmel és kitartással egy csoport élére állva befolyásolják az őket követők döntéseit. Egyszerűen mondva, ők tudják, hogy mi a menő, a trendi és úgy alapjáraton a jó. A Sakkom Interaktív idén nyáron a Kreatívval, a Gemiusszal, a Special Effects Mediával, illetve Star Networkkel közösen készített kutatás ebben a témában. A felmérés eredményeként, pedig arra is fény derül, hogy hazánkban, kik azok, akiknek a legtöbbet adunk a szavára és miért.

Ezért sikeresek

A véleményvezérek érdekes módon a közvetlenségben (65%), egyediségben (48%) és humorosságban (45%) látják csatornájuk legfőbb vonzerejét. A folyamatos érdeklődést pedig elsősorban szórakoztató (31%), személyes (14%) és ismeretterjesztő (10%) tartalmakkal tudják fenntartani, ezek azok a témák, amiket a közösség leginkább szeret. A legnépszerűbb youtuberek heti 8-10 megkeresést kapnak megbízóktól, és ennek fele komoly munka, azaz nem arról szól, hogy "ingyen termékért cserébe gyártsanak videót".

Kattints, cikkünk a következő oldalon folytatódik!

Oldalak

Lifestyle
Lifestyle
Manapság már szinte minden háztartásban megtalálható a kompakt légkeveréses sütő, sokan azonban elkövetnek vele egy komoly hibát, amely az egészségre is káros lehet.
Sztárok
Károly egykori asszisztense szerint Nagy-Britannia egykori leggyűlöltebb nőjéből nemcsak hogy királyné lett, de még egy olyan dologra is sikerült szert tennie az utóbbi időben, amiről azt gondolta,...
Lifestyle
Az Oroszlán izgalmas híreket hall egy női ismerősétől. Napi horoszkóp!