Rekordmennyiségű, több mint 1,5 milliárd ponttal jutalmazta a népszerű áruház a vásárlói hűséget

Összesen több mint 1,5 milliárd pontot gyűjtöttek az elmúlt évben a vásárlók, akik mintegy 76 millió alkalommal használták hűségkártyájukat 2024-ben. Az üzletlánc hűségprogramja az elmúlt években újabb szintet lépett a mobilapplikációval, amelyet már több mint félmillió SPAR-vásárló használ rendszeresen.
„A SPAR Magyarország üzletpolitikájának középpontjában az elégedett vásárló áll, akik számára magas minőségű termékeinken túl olyan lehetőségeket igyekszünk biztosítani, amelyek révén rendszeresen olcsóbban vásárolhatnak. Ebben nyújt segítséget a SuperShop-program, amely 2009 óta valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházban megjelent és közkedveltté vált. A SPAR üzletekben a törzsvásárlók vásárlásaik után SuperShop-pontokat gyűjthetnek, és ezeket akár már a következő vásárlásuk alkalmával beválthatják. A hetente változó termékajánlatoknál árkedvezményeket, esetenként blokkvégösszeg kedvezményeket kaphatnak, valamint nyereményjátékokon vehetnek részt. Mindezt még magasabb szintre emelte a MySPAR mobilapplikáció, amely 2025-re egy sokak által napi szinten használt applikációvá vált. Legutóbbi fejlesztésünk eredményeként az applikációba megérkezett a digitális nyugta funkció is, így a vásárlások digitális formában is nyomon követhetők az alkalmazásban” – ismertette Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
Az áruházakban 2024-ben több mint 1,7 millió egyéni kártyát használtak a vásárlók mintegy 76 millió vásárlásuk alkalmával, ezek során több mint 1,5 milliárd pontot gyűjtöttek. A pontok tetszőlegesen, bármelyik vásárlás alkalmával beválthatók, de a legnagyobb kedvezményeket a kupon ajánlatokkal - 1.000 és 2.000 forintos blokkvégösszeg kedvezményekkel - kaphatja meg a kártyáját használó törzsvásárló. Az üzletlánc a születésnapokon vagy a névnapokon teljesített vásárlások után pedig dupla pontokkal ajándékozza meg őket. Emellett hetente mintegy 30-40 olyan „SuperShop-áras” termék szerepel az üzlet kínálatában, melyek árkedvezményét kizárólag a kártya használatával lehet megkapni. A vállalat pedig az elkészült és postán költségmentesen kiküldött, névre szóló kártyával egyidejűleg blokkvégösszeg kedvezményt nyújtó „welcome kupont” is biztosít.
Az üzlet hűségprogramját még magasabb szinte emelte az Androidos, iOS és Huawei rendszerű okostelefonokra fejlesztett mobilalkalmazás. Az applikációval a vásárlók kényelmesebbé tehetik a bevásárlásaikat a SPAR-üzletekben, és könnyedén regisztrálhatják az új, vagy már meglévő plasztikkártyájukat is, így egyszerűen gyűjthetik pontjaikat és nyomon követhetik a pontegyenlegüket, sőt akár kedvezménykuponokra is be tudják váltani azokat. A mobilalkalmazás olyan extra kuponokat és blokkvégösszeg kedvezményeket biztosít a használóinak, mint például a szórólapokban is megtalálható 20%-os JOKER kupon digitális verziója, amely az app egyik legnépszerűbb kupon kedvezménye. Ezen felül minden héten elérhető 18-20 olyan termékajánlat, amire a appban aktiválhatóak a kedvezmények. Az alkalmazásban előre tervezhetnek a vásárlók bevásárlólistát és a vonalkód beszkennelésével otthonukból a kedvenc terméküket is feltehetik erre. 2023-ban a digitális szórólap is beépítésre került az applikációba, így mobil kijelzőre optimalizáltan jelennek meg az akciós újságok, valamint a termékek a szórólapból néhány kattintással hozzáadhatók a bevásárlólistához. Szintén praktikus szolgáltatás, hogy belföldi utazáskor az alkalmazás segítségével könnyedén megtalálható a legközelebbi hazai SPAR áruház. A vásárlásokat rögzítő digitális blokk funkció megjelenése volt az elmúlt időszak legnagyobb fejlesztése, de az üzlet folyamatosan dolgozik további új funkciókon is.




























