Nyereményjátékkal és exkluzív barista turnéval ünnepli 30. születésnapját a Tchibo

Harmincadik születésnapját ünnepli idén a Tchibo, melynek alkalmából a kávézás egyedi élményén túl sok szórakozásra és nyereményre számíthat minden meglévő és jövőbeni vásárló.

Mikor és honnan indult hódító útjára a Tchibo?

A Max Herz és Karl Tchilling-Hiryan által alapított cég 1949-ben kávé-csomagküldő szolgálatként kezdte meg tevékenységét Németországban, a Tchibo elnevezés az egyik alapító Tchilling nevéből és a német Bohnen (kávébabszem) szavak kezdőbetűiből született.

A Tchibo első, kávébárral egybeépített üzletét 1955-ben nyitotta meg Hamburgban, majd 1973-ban történt a céget azóta is egyedivé tevő modell bevezetése. Ekkortól ugyanis a hagyományos kávékínálat és a kimért kávék mellett egy kávéüzlettől eltérő dolgokat is elkezdtek árusítani: órák, ékszerek, de még síeléshez használt bukósisakok is szerepeltek a kínálatban sok egyéb használaticikk mellett.

Tchibo üzlet, Hamburg

Egyedülálló üzleti modell

A Tchibo üzleti modellje a mai napig egyedülálló, a kávé és a kávézáshoz kapcsolódó gépek és kiegészítők mellett prémium minőségű használati cikkeket kínál, hetente változó tematikában, saját kiskereskedelmi hálózaton keresztül. A kávékínálatban megtalálható a szemes, őrölt, instant és kapszulás variáció is, míg a használati cikkek között divatárut, konyhai eszközöket, lakásfelszerelést, bútorokat, sporteszközöket és ékszereket is felfedezhetnek a látogatók.

Magyarországon 1992-ben indult a Tchibo kávék forgalmazása, majd 2007-ben nyílt az első üzlet, amelyet hét további követett, így ma már az öt budapesti mellett, Győrben, Kecskeméten és Pécsett is vár mindenkire a Tchibo élmény. Ennek egyedisége abban rejlik, hogy hangulatos kávézás mellett kiváló minőségű, kimérve kapható, prémium kávékkülönlegességek közül és rendszeresen megújuló színes termékkínálatból válogathatnak a vásárlók.

Széles termékkínálat a Tchibo üzleteiben

„A Tchibo vezetése páratlanul izgalmas feladat, mert a hagyományos, kiskereskedelmi partnereken keresztül értékesített kávé mellett egyre nagyon szerepe van a saját üzletekben és webáruházban forgalmazott használati cikkeknek. Kiemelkedően fontos, hogy a vásárlók mindig elégedetten távozzanak tőlünk. Ennek legújabb bizonyítéka a TchiboCard hűségprogramunk bevezetése, ahol a tagok számtalan előnyt élveznek, például értékhatár nélküli ingyenes kiszállítás, személyre szabott ajánlatok vagy bármikor elérhető kedvezmények.” – mondta Mészáros Zsolt, Ügyvezető igazgató.

Fókuszban a fenntarthatóság

A minőség és az egyediség mellett a Tchibo számára kiemelten fontos a Föld jövője. A kávékat egyre nagyobb arányban fenntartható tanúsítvánnyal ellátott gazdaságoktól szerzik be. A használati cikkeknél is ügyelnek a fenntartható forrásokra és az újrahasznosításra: a pamutalapú textilek 98%-a fenntartható forrásból származik, 2020-ban 63 millió műanyag palackot hasznosítottak újra textiltermékeikben*, a csomagolóanyagoknak pedig már 97%-a újrahasznosított.

Tchibo fenntarthatóság

Nyereményjáték

Az ünnepi időszak alkalmából a Tchibo több meglepetéssel is készül a vásárlói számára. Május másodikától országos nyereményjáték indul, melyben minden Tchibo termék részt vesz, értékhatár nélkül. Május 14-én pedig útjára indul a "Tchibo Barista Bár" roadshow, amely több mint 11 városba viszi el a Tchibo kávéélményt országszerte, egészen 2022. június 25-ig. Helyszínekért kattints: www.tchibobaristabar.hu

(*Forrás: Textile Exchange (Shen L., et al. (2010) Resour Conserv Recycl, 55 (1), 34-52) alapján végzett számítás)

Oldalak