Lifestyle

Stabil eredmények: A népszerű vállalat 2024 végén is jól teljesített

A 2024 utolsó negyedévének pénzügyi adatai alapján a vállalat dinamikus növekedési pályán maradt, bizonyítva, hogy a megfizethető árak, a minőségi termékek és a vásárlói igényekre szabott kínálat továbbra is elnyeri a magyar vásárlók bizalmát. A márka nemcsak stabilan teljesít, hanem kiemelkedő értékeket kínál a családok számára.

A csoport és a márkái

A Pepco Csoport tagjai közül, a Pepco márka már jól ismert a magyar fogyasztók körében, azonban ezen felül a csoporthoz tartozik továbbá az Egyesült Királyságban és az Ír Köztársaságban működő Poundland márka, valamint főként lengyel piacon jelen lévő Dealz márka. A Poundland és a Dealz nagyrészt FMCG-fókuszú diszkont kiskereskedelmi láncok.

Magyarországon a márka önálló tevékenységet folytat és többi márkáktól külön üzemelteti bolthálózatát. Az elmúlt hetekben felröppent hírek ellenére, a csoport stabilan teljesített a 2024-es év végén, köszönhetően a Pepco és a Dealz márkák teljesítményének. A csoport gyengébb LFL teljesítménye mögött a Poundland átmeneti nehézségei húzódnak meg.

Erőteljes teljesítmény Magyarországon

A csoport utolsó negyedévére vonatkozó pénzügyi adatok szerint a Pepco márka bevétele az előző év azonos időszakához képest 1,4%-kal nőtt. A növekedést számos tényező segítette elő, közöttünk elsősorban az, hogy a márka folyamatosan erősíti elköteleződését a minőségi, megfizethető ruházati és háztartási termékek iránt, amelyek kifejezetten a szűkebb költségvetéssel rendelkező családok igényeire szabnak. Továbbá, Magyarországon is folytatódtak az üzletnyitások, a készletek minőségének javítása és az ellátási láncok optimalizálása. Ez egészségesebb és fentarthatóbb stratégiát eredményezett.

A Pepco márka sikeres és nyereséges működése, valamint 2024 első negyedévének pozitív pénzügyi eredményei jól tükrözik üzleti modellünk erősségét és vásárlóink hűségét. Elkötelezettek vagyunk, hogy továbbra is kiváló minőséget és megfizethető árakat biztosítsunk a magyar családok számára” – nyilatkozta Stephan Borchert, a Pepco Group vezérigazgatója.

Oldalak

Video Élénk színek, merész minták: Íme a 2025-ös divattrendek
Lifestyle
Sztárok
Nagyon megosztja az embereket a kérdés, hogy mit gondolnak igazából a halál utáni életről. Vágó István például nagyon nem hitt benne, de Köllő Babett pont ellenkezőleg van ezzel.
Lifestyle
Vannak interneten rémtörténetek, hogy drogokat csempésznek bele a nők italába, viszont ezzel az a baj, hogy a többsége igaz. Most is megtörtént, majd az italok után jött az erőszak.
Sztárok
Sárközi Ákos nyert az Év Gasztroarca kategóriában a 2025-ös InStyle MEN of the Year gálán - a sztárséffel és festőművész feleségével, Évával a helyszínen készítettünk interjút.
Egészség
Gondoltad volna, hogy van egy olyan ital, amely nem tartalmaz koffeint, mégis rendkívül frissítő hatással bír, ha reggelente fogyasztod? Nos, cikkünkből most megtudhatod, mely ital ad energialöketet...
Sztárok
A Buckingham-palota közleményéből kiderül, hogy III. Károly a rákkezelése miatt tartózkodott az egészségügyi intézményben, ahol végül rövid megfigyelésre szorult.
Sztárok
Katalin hercegné és Vilmos herceg kapcsolata talán mégsem olyan felhőtlen, mint ahogyan eddig gondoltuk? Mint kiderült, a trónörökös olykor heves érzelmek hatása alá kerül, olyankor pedig feleségén...