Ritka példa - A vásárlók mellett dolgozóiról sem feledkezik meg a népszerű üzlethálózat

A tavalyi évet is kiemelkedő teljesítménnyel zárta a SPAR Magyarország, nemcsak a közel 10%-os forgalomnövekedés jelentős eredmény, hanem az is, hogy 32 milliárd forintot fordított hálózatfejlesztésre a cég, A vállalat 617,6 milliárd forint forgalmat realizált tavaly, ami mellett nem feledkezett meg munkavállalóiról és vásárlóiról sem. (x)

Új és megújuló üzletek

A SPAR Magyarország folyamatosan fejleszti üzlethálózatát, melynek keretében hat új üzletet adott át tavaly: Budapesten, Kecskeméten, Győrben és Erdőkertesen, ezeken kívül tizenhetet újított fel országszerte. A komplex átalakítások során a szerkezetig visszabontott eladóterek minden elemükben megújultak és új szolgáltatásokat vezettek be. Ezek között igazi különlegesség mindkét helyen az INTERSPAR to Go étterem kialakítása, ahol frissen készült meleg ételeket, pizzákat, grillételeket, sülteket, zöldségeket, sajtokat, szendvicseket, salátákat és üdítőket vásárolhatnak az áruházba betérők.

Saját márkás termékek

A vállalat évek óta folyamatosan bővíti saját márkás kínálatát, nemcsak mennyiségében, hanem összetételében is. Az elmúlt évben is számos kategóriában gazdagodott a választék, így többek között nőtt a kényelmi és egészségtudatos termékek száma. Már 2700 különböző saját márkás árucikkből válogathatnak a vásárlók a SPAR hálózatában. A magas minőség és a kedvező ár-érték arány minden területen jellemző.

Az S-Budget termékcsalád - 2008-as bevezetése óta - gyorsan népszerűvé vált a vásárlók körében, hiszen rendkívül kedvező ár-érték arányban kínálja a háztartások számára nélkülözhetetlen termékeket. A 2018-ban tízedik születésnapját ünneplő S-Budget márka termékei a SPAR legkeresettebb árucikkei közé tartoznak. A SPAR tavalyi árbevételének 25 százalékát a saját márkás termékek kereskedelme tette ki.

Kiemelt szerepben a munkavállalók

A SPAR-családban minden dolgozónak fontos szerep jut. Megbecsülésük jeleként a vállalat évek óta törekszik arra, hogy versenyképes jövedelmet biztosítson, valamint kiemelt figyelmet fordít a munkaerő megtartására is. A cég – a kereskedelmi vállalatok közül egyedülálló módon - 13. havi fizetést biztosít alkalmazottainak és két éve bevezette a SPAR hűségprogramot, amelynek lényege, hogy a vállalatnál eltöltött évekkel egyenesen arányosan nő a béren kívüli juttatások nagysága.

A dolgozók számos kedvező lehetőséggel élhetnek: a saját üzletekben 5%, kiemelt időszakokban (pl.: karácsonykor) pedig 10% engedménnyel vásárolhatnak, emellett kedvező bankszámlacsomagok, biztosítási csomagajánlatok, alacsony mobiltelefon-előfizetési díjak és kedvezményes üdülési lehetőségek vehetők igénybe valamennyi munkatárs által.

Azok számára, akik 15, 25 vagy 40 éve állnak a cég alkalmazásában, minden évben ünnepélyes keretek között mond köszönetet a SPAR vezetősége, valamint kifejezi megbecsülését a nyugdíjba vonulók felé is. 2018-ban több mint 400 dolgozó vehette át ajándékát. Azonban nem csak a munkatársakra, hanem azok családjára is gondol a cég: három turnusban közel ötszáz gyermek táborozhatott ingyen, vagy kedvezményesen a cég jóvoltából. A vértesboglári üdülőben nemcsak a szállás és az étkezés volt díjmentes, de a gyermekek utaztatását is a SPAR biztosította.

Együtt könnyebb

A cégcsoport kiemelt figyelmet fordít a megváltozott munkaképességű kollégák beilleszkedésére és a hosszú távú foglalkoztatásukra is. Esélyegyenlőségi referenst alkalmaz, valamint érzékenyítő tréningeket is tart a munkatársaknak. Ezeken kívül folyamatosan keresi azokat a támogatási formákat, amelyekkel elősegítheti a fogyatékkal élők esélyegyenlőségének megteremtését. A SPAR két éve együttműködik egy autista fiatalokkal foglalkozó nonprofit szervezettel, a tótvázsonyi Janka Tanyával. A veszprémi INTERSPAR munkatársai heti két alkalommal fogadják a fiatalokat, akik fejlesztő pedagógusaik mentorálásával különböző feladatokat látnak el az áruházban.

Oldalak

Szólj hozzá Te is!