Lifestyle

Pörgesd fel vállalkozásod! - startol a SPAR és K&H Hungaricool termékversenye

2022-ben negyedszer indul el a Hungaricool termékverseny, melyhez az ötletgazda SPAR mellett az idei évadtól a K&H még aktívabb szerepvállalással csatlakozik: személyre szabott pénzügyi tanácsadással és finanszírozással támogatja a győzteseket a szintlépésben. Ezáltal a program egyedülálló üzleti lehetőséget kínál a nyerteseknek, akiket a szervezők később szaktanácsadással és képzésekkel is segítenek majd.

Újra Hungaricool termékverseny

A SPAR Magyarország a magyar gazdák, családi vállalkozások, a magyar agrárium és feldolgozóipar mellett elkötelezett vállalat – a hazai termelők és a magyar termékek, innovációk ösztönzése üzleti filozófiájának alappillére. Felkarolásukat támogatja a 2019-ben startolt Hungaricool termékverseny, amelyre olyan magas minőséget képviselő, Magyarországon előállított, izgalmas termékeket várnak, amelyek új fejlesztésűek, vagy ha már léteznek, a kiskereskedelmi láncokban széles körben még nem kaphatók. Fontos szempont a minőség, de vizsgálják az áruminták egyéb tulajdonságait, – érdekesség, különlegesség, egészségtudatosság – illetve azt, mennyire piacképes a benevezett termék, amelyet a győztesekkel való szerződéskötés esetén később a hazai üzletlánc polcain és webshopjában kínálnak majd.

„A Hungaricool termékverseny célja, hogy felkaroljuk és támogassuk a magyar kistermelőket, együttműködési lehetőséget kínáljunk azoknak a családi cégeknek, egyéni vállalkozóknak, akik megfelelnek a feltételeknek és a pályázatban meghatározott területeken egyedi, a piaci igényekre választ nyújtó, izgalmas termékekkel jelentkeznek. A hazai gazdaság kreatív forrásainak felkutatására és támogatására életre hívott megmérettetés győztesei eredeti ízkombinációjú, ötletes élelmiszer-, vagy izgalmas non-food termékekkel kerülhetnek az INTERSPAR áruházak, illetve a SPAR Online shop kínálatába. Az eddigi három Hungaricool keretében már 26 győztes beszállító összesen több mint száz termékcikkel van jelen áruházláncunk polcain. A program keretében a nyerteseket üzleti mentorként széles körű marketingtámogatással is segítjük a SPAR Beszállítói Akadémia keretein belül” - mondta Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország elnök-ügyvezetője.

SPAR Hungaricool termékverseny

Pénzügyi tanácsadás és finanszírozás

A K&H a Hungaricool 2022/23-as 4. évadában pénzügyi tanácsadóként támogatja a termékverseny pályázóit, amellyel a program is szintet lép. A pénzintézet ugyanis a nyerteseket személyre szabott pénzügyi tanácsadással és finanszírozással is segíti, hogy teljesíteni tudják a SPAR felé vállalt kötelezettségeiket.

"Vezető pénzintézetként hisszük, hogy nem csak arra kell törekednünk, hogy a több mint százezer vállalkozói ügyfelünk igényeit innovatív termékekkel és szolgáltatásokkal elégítsük ki, hanem arra is, hogy ösztönözzük minél több egészséges és életrevaló új vállalkozás indulását, hitet és önbizalmat adjunk a szárnyaikat bontogató vállalkozóknak. Számos programmal segítettük az elmúlt évtizedek során a vállalkozó kedvűek érvényesülését és most is a pénzügyi tervezésben való tanácsadással, illetve tényleges anyagi segítséggel támogatjuk őket. Bízunk benne, hogy a magyar gazdaság gerincét adó kkv szektor fejlődését, növekedését elősegíthetjük az innovatív és fenntartható ötletek és beruházások felkarolásával.” – emelte ki az együttműködés kapcsán Rammacher Zoltán, a K&H kkv marketing- és értékesítés támogatás vezetője.

SPAR Hungaricool termékverseny

SPAR Beszállítói Akadémia

A termékversenyre élelmiszer és non-food kategóriákban lehet nevezni. Előbbinél fontos szempont, hogy a kiírók csak előre csomagolt kiszerelésű termékeket fogadnak el. Tejek, tejtermékek, fagyasztott készítmények, zsírok és olajok, feldolgozott vagy szárított zöldségek, gyümölcsök, édességek, gabonafélék, hús-, sütő-, és tojástermékek, sók, fűszerek, levesek, szószok, mártások, saláták, szendvicskrémek, biotermékek, speciális élelmiszerek, bébi-, és kényelmi ételek, élelmiszer-adalékok, italok és állateledelek kategóriacsoportban várják a kihívásra jelentkezőket. A korábbi három versenyen közel félezer induló mutatta be termékeit, amelyek közül legtöbben italokkal, kávékkal, lekvárokkal, reform-élelmiszerek neveztek. Az eddigi tapasztalatok szerint egyre több egészségtudatos, „minden-mentes”, termék jelenik meg a pályázatokban, ugyanakkor hagyományos ételekkel is sokan jelentkeznek.

A program részeként, a SPAR Beszállítói Akadémián folyamatos mentorálásban részesülnek a nyertesek a minőségügyi, marketing és logisztikai folyamatok terén, ami átsegíti őket a nehézségeken. A K&H támogatásával pedig a nyertesek megismerhetik többek között a tudatos pénzügyi és cash-flow tervezés alapjait is. A SPAR Beszállítói Akadémia elsődleges célja, hogy a brand-építés terén olyan tudásanyaggal segítse a magyar kisvállalkozásokat, amely ösztönözi a további termékfejlesztést és amiből az élet más területein is profitálhatnak.

További részletek és jelentkezés: https://hungaricool.hu/

Fotók: spar.hu

Oldalak

Lifestyle
Lifestyle
Manapság már szinte minden háztartásban megtalálható a kompakt légkeveréses sütő, sokan azonban elkövetnek vele egy komoly hibát, amely az egészségre is káros lehet.
Sztárok
Károly egykori asszisztense szerint Nagy-Britannia egykori leggyűlöltebb nőjéből nemcsak hogy királyné lett, de még egy olyan dologra is sikerült szert tennie az utóbbi időben, amiről azt gondolta,...
Lifestyle
Az Oroszlán izgalmas híreket hall egy női ismerősétől. Napi horoszkóp!