Fogynak az előfizetők, bekeményít a Netflix: ennek sokan nem fognak örülni

Nagy lépésre szánta el magát a Netflix, aminek a felhasználók isszák majd meg a levét.

Egyre kevesebb embert érdekel a Netflix

Mintegy 200 ezer előfizetőt veszített a Netflix streamingszolgáltató az idei első negyedévben, és arra számítanak, hogy további kétmilliót veszítenek a második negyedévben. Januári jelentésük szerint 221,84 millió előfizetőjük volt tavaly év végén, a kedden frissen közzétett számok alapján a január elejétől március végéig terjedő időszakban – amikor a Bridgerton második évada és Az Adam-projekt című sorozat is elindult - 221,64 millióra esett vissza az előfizetők száma. Tíz év alatt ez az első negyedév, hogy a streamingcég előfizetőket veszített. Ha leszámítják azt a kiesést, amit az Ukrajna elleni invázió miatt leállított oroszországi szolgáltatás jelentett, akkor mintegy 500 ezerrel lett volna több előfizetőjük az első negyedévben – idézte a jelentést a Variety.com filmes szaklap.

Az MTI hírében kiemeli, hogy korábban a cég 2,5 millió plusz előfizetővel számolt az első negyedévre, a Wall Street elemzői világszerte további 2,8 millió új előfizetőt vártak szemben a tavalyi első negyedév 3,98 milliós számával. Noha eleve kisebb növekedésre számítottak, a veszteség ténye mégis sokkolóan hatott. A cég a fokozódó konkurenciát és a jelszómegosztást is említi a jelentésében, az utóbbi visszaszorítása is szerepel a Netflix tervei között.

Nem ez az egyetlen változás, amit kilátásba helyeztek. Lapozz a folytatásért!

Fotó: 123rf

Oldalak

  • 1
  • 2