Egy 15 perces meditációs gyakorlat, amitől garantáltan jó napod lesz - Már reggel próbáld ki!

Piszkosul nehéz felkelni. Hát még kimászni az ágyból, brrr! A nap még el sem kezdődött, és már azt kívánod, bárcsak vége lenne. Ha eleged van abból, hogy amíg este haza nem érsz, csak szenvedsz, és negatív gondolataid vannak, akkor olvasd el cikkünket: ezzel a néhány módszerrel javíthatsz a kedélyállapotodon. Mindössze 15 percet vesznek igénybe; reggel, indulás előtt iktasd be őket!

3-5 perc: képzelj el egy ideális napot

A vizualizáció nem azt jelenti, hogy csak elképzeled, hogy jó dolgok történnek veled, hanem azt, hogy ha elég erősen koncentrálsz, és képes vagy meggyőzni az agyadat, bevonzhatod a pozitív történéseket. Sajátítsd el azt a képességet, hogy képzeletben minden rossz dolognak véget tudsz vetni, és akkor nagyon jó nap vár majd rád.

1-2 perc: gyakorold a hálát

Csinálj egy gyors listát arról a három dologról, amiért a leghálásabb vagy az életben. Lehetnek aprók vagy nagyok, mindegy, az a lényeg, hogy képes legyél felismerni azokat a tényezőket, amikért hálás lehetsz, és hogy képes legyél hálát adni. Ha rászoksz erre, akkor mindig emlékezni fogsz az életed pozitív részeire, így ha rossz passzban vagy, csak előhúzod az emlékeket, és máris boldog leszel.

1 perc: ismételgesd az aznapi mantrát

A mantra egy rövid mondat, amit meditáció közben kell ismételgetned azért, hogy a gondolataidat közös, pozitív mederbe tereld. Minden napra kitalálhatsz egy újat, de az is szuper, ha van egy általános mantrád, ami az összes helyzetet lefedi. Ismételgesd akkor, ha úgy érzed, megnyugtatásra és megerősítésre van szükséged, hidd el, az egész napodra kihatással lesz!

Gifek: giphy.com

Oldalak

  • 1
  • 2