Titkos kísérletbe fogott három magyar boltlánc: leesik az állad, ha megtudod, mit akarnak elérni
Három tisztán magyar hátterű piaci szereplőről van szó, mely újabban rendhagyó innovációval kísérletezget.
Meglepő helyről érkezett az innováció
Az üzleti világban nem mindig onnan jön az innováció, ahonnan várnánk - szögezi le a G7 cikke. Érdekesség, hogy a személyzet nélküli nyitva tartás meghosszabbításával vagy kiváltásával nem a hazánkban piacvezető multi hátterű élelmiszerüzlet-láncok, hanem három tisztán magyar hátterű szereplő kísérletezik. A G7 hozzáteszi: "Két olyan regionális szereplőről van szó, amelyek egy-egy országos franchise-ba tartoznak, egyikük a fővárosban, másikuk pedig egy megyeszékhelyen és annak környékén üzemeltet élelmiszerboltokat. A harmadik innovatív szereplő egy olyan magyar tulajdonú vállalkozás, amelynek csak Budapesten vannak boltjai."
A vidéki szereplő regionálisan elég sok bolttal rendelkezik, a fővárosi kötődésű üzletláncok portfóliójába pedig összesen pár tucat egység tartozik. A G7 szerint az indulást kezdetben kísérleti jelleggel tervezik, csupán egy-egy boltban, ám ha az ötlet tetszésre talál, az új technológiát további egységekre is kiterjeszthetik.
Rangos szakmai elismeréseket kapott a SPAR Magyarország. A SPAR, az INTERSPAR és a Regnum márkák elnyerték a Superbrands elismerést. Emellett az üzletlánc lett az „Év egészségtudatos kereskedője” is. A SPAR elnök-ügyvezető igazgatója, Heiszler Gabriella pedig Közösségi díjat vett át az „Év Külföldi Vállalatvezetője” díjátadó gálán.