Titkos kísérletbe fogott három magyar boltlánc: leesik az állad, ha megtudod, mit akarnak elérni
![](https://www.femcafe.hu/sites/default/files/styles/story_hero/public/images2023/cikkek/elelmiszeruzlet_123_0.jpg?itok=ORvR6fRD)
Három tisztán magyar hátterű piaci szereplőről van szó, mely újabban rendhagyó innovációval kísérletezget.
Meglepő helyről érkezett az innováció
Az üzleti világban nem mindig onnan jön az innováció, ahonnan várnánk - szögezi le a G7 cikke. Érdekesség, hogy a személyzet nélküli nyitva tartás meghosszabbításával vagy kiváltásával nem a hazánkban piacvezető multi hátterű élelmiszerüzlet-láncok, hanem három tisztán magyar hátterű szereplő kísérletezik. A G7 hozzáteszi: "Két olyan regionális szereplőről van szó, amelyek egy-egy országos franchise-ba tartoznak, egyikük a fővárosban, másikuk pedig egy megyeszékhelyen és annak környékén üzemeltet élelmiszerboltokat. A harmadik innovatív szereplő egy olyan magyar tulajdonú vállalkozás, amelynek csak Budapesten vannak boltjai."
A vidéki szereplő regionálisan elég sok bolttal rendelkezik, a fővárosi kötődésű üzletláncok portfóliójába pedig összesen pár tucat egység tartozik. A G7 szerint az indulást kezdetben kísérleti jelleggel tervezik, csupán egy-egy boltban, ám ha az ötlet tetszésre talál, az új technológiát további egységekre is kiterjeszthetik.
![](https://www.femcafe.hu/sites/default/files/styles/full_width/public/images2021/elelmiszer.jpg?itok=2MoMU4kI)
Rangos szakmai elismeréseket kapott a SPAR Magyarország. A SPAR, az INTERSPAR és a Regnum márkák elnyerték a Superbrands elismerést. Emellett az üzletlánc lett az „Év egészségtudatos kereskedője” is. A SPAR elnök-ügyvezető igazgatója, Heiszler Gabriella pedig Közösségi díjat vett át az „Év Külföldi Vállalatvezetője” díjátadó gálán.