Lifestyle

Így töltődnek fel a magyar autósok a benzinkúton

Budapest, 2023. 06. 14. – Kétszer kijönne a Budapest-London távolság, ha a MOL hálózatában megvásárolt hot dogokat egymás mellé tennénk, júniusban pedig annyi “Rossi kedvence” capuccino fogyott, hogy a teltházas Puskás Aréna minden vendégére jutna belőle egy csésze. A MOL megvizsgálta a Fresh Corner és az 1.000.000 magyarországi felhasználóval rendelkező MOL MOVE applikáció vásárlási adatait, amelyből kiderült: a magyar autósok igazi kávé és hot dog rajongók lettek az elmúlt években. A MOL digitális hűségprogramja tovább erősít: a vállalat megállapodást írt alá a világklasszis Milák Kristóffal, akivel a jövőben a MOL MOVE arcaként találkozhatnak a fogyasztók.

A MOL a vásárlási szokásokhoz és az ügyfélelvárásokhoz igazodó, teljes mértékben digitalizált hűségprogramot indított 2022 januárjában. Az applikáció pillanatok alatt népszerű lett a vásárlók körében, mostanra pedig már 1.000.000 fölé nőtt a hazai regisztrált felhasználók száma.

A MOVE alkalmazásban a fiókok tulajdonosai nyomon követhetik pontegyenlegüket, a hűségprogramon belül elért szintet (Green, Silver, Gold, VIP), a korábbi tevékenységeiket, vásárlásaikat, valamint az elérhető kuponok és kedvezmények választékát is. A pontok gyűjtésével lehet szintet lépni, ahol az automatikus és egyre bővülő kedvezmények mellett személyre szabott kedvezmények várják a felhasználót.

A MOL MOVE kulcseleme a játék, azaz a gamifikált promóciók rendszere és az egymásra épülő kedvezmények struktúrája, ezt pedig kifejezetten kedvelik a fogyasztók: a visszajelzések alapján a MOVE használók 80%-a kifejezetten előnyösnek tartja a Silver szinttől elérhető állandó üzemanyag-kedvezményt, játékok között pedig a virtuális MOVE „kaparós sorsjegy” a favorit: a tagok 78%-a választotta ezt kedvenc funkciójának.

A MOL megvizsgálta a Fresh Corner termékekhez kapcsolódó fogyasztói szokásokat is. Az adatokból kiderült, hogy a magyar autósok körében a hot dog az igazi kedvenc: 2020 óta 16 millió Pick grillkolbásszal készülő hot dog fogyott, és minden negyediket MOL MOVE felhasználó vásárolta. A mennyiséget jól érzékelteti, hogy kétszer kijönne a Budapest-London távolság, ha a megvásárolt hot dolgokat egymás mellé tennénk. A népszerűségnek több oka is van: a felhasználók 63%-a az ízvilágot, míg 52%-uk a praktikus fogyasztást jelölte meg első helyen. Minden harmadik megkérdezett nemcsak magának, hanem másnak is szokott vásárolni a termékből.

A magyar autósok kávéfogyasztásáról is sokat megtudhatunk a MOL MOVE adataiból: a hűségprogram indulása óta 19 millió csésze fogyott a MOL kúthálózatában, amiből 4,5 milliót az alkalmazás felhasználói vásároltak meg. Az ízvilág ennél a terméknél is döntő szempont, a fogyasztók egynegyede egyenesen kényeztetésként értékeli a Fresh Corner kávé fogyasztását. A nők elkötelezettebbek, mint a férfiak, ők magasabb arányban fordulnak elő gyakran visszatérő vendégek között: csaknem minden harmadik női sofőr rendszeres fogyasztó.

A MOL vásárlói a kávé mellett a focit is szeretik: Marco Rossi kedvenc cappuccinoját a júniusi bevezetés óta már 63 000-en választották a „szokásos” helyett. Ez azt jelenti, hogyha a következő meccsen a Mester szeretné megvendégelni a szurkolókat egy kávéra, a teltházas Puskás Aréna majdnem minden vendégének jutna egy az olasz szakember által megálmodott különlegességből.

A MOVE felhasználói adataiból az is kiderült, mennyire hűségesek a magyar emberek: 65 279-en minden tankoláshoz ugyanazt a töltőállomást választják.

És hogy a milliós számokon túl mivel erősít még a MOVE? Júniustól újabb meglepetéssel készül a MOL, ugyanis a világklasszis Milák Kristóffal nemrég aláírt együttműködési megállapodás révén az olimpiai bajnok úszó a MOL Move applikáció-alapú digitális hűségprogram hazai „arcává” válik.

„Nagyon örülünk annak, hogy Kristóf mostantól a mi „csapatunkat” erősíti – immáron több mint egymillióan vagyunk a MOVE közösségében, ami elméletben azt jelenti, hogy a magyar lakosság 10%-a a mi applikációnkat használja, a MOVE felületén lebonyolított elképesztő 26 milliós éves tranzakciószámmal. A kiválóságunkat mi sem bizonyítja jobban, mint hogy nemrég az International Loyalty Awards 2023 London rendezvényén kategóriagyőztes lett a MOL Move. Bízunk abban, hogy Kristóffal való együttműködésünk részeként még több emberhez tudunk majd eljutni, és egyre több hazai autós fogja megtapasztalni a személyre szabott akciók és kedvezmények egymásra épülő rendszerét.” – nyilatkozta Orosz András, a MOL Magyarország kiskereskedelmi igazgatója.

leadfotó: 123rf.com

Oldalak

Lifestyle
Fashion&Beauty
Április 27-én szombaton rendezték meg a Perwoll Fenntartható Divat Nap-ot a Magyar Nemzeti Múzeumban, melynek keretén belül divatbemutatókon, kerekasztal beszélgetéseken, és izgalmas kiállításokon...
Lifestyle
A sötétzöld levelű növény az egészségre gyakorolt számos pompás hatásáról közismert.
Sztárok
Nem titok, hogy Katalin és Károly között különösen szoros kapcsolat és kötelék van, azt azonban csak kevesen tudják, hogy Katalin több alkalommal is segített apósának, hogy az uralkodó...