Rendkívüli változást vezetett be az egyik szupermarketlánc Magyarországon, a vásárlók se hittek a szemüknek

Rengeteg szupermarketben vacakolnak a kódokkal a vásárlók, de a mesterséges intelligencia innentől a segítségükre lesz.
Ehhez persze kell egy kamera is
A szupermarketek világa sokáig a megszokásról szólt. Polcok, sorok, pénztárak, akciós újságok, egy olyan rendszer, amelyben a vásárló szerepe passzív volt. Belépett, választott, fizetett, távozott. Az elmúlt évtizedekben azonban valami megváltozott.
A vásárlói visszajelzések szerepe az elmúlt években látványosan felértékelődött. A digitális világban egy rossz komment sokat ronthat egy szupermarket megítélésen, viszont a boltok tanulhatnak is ebből. Persze csak akkor, ha jogos a visszajelzés.
Közben befutott ugye a mesterséges intelligencia (AI vagy MI) is, mivel a technológia egyre inkább belép a vásárlótérbe. Az AI már nemcsak az online ajánlórendszerekben van jelen, hanem a fizikai boltokban is.
A mesterséges intelligencia jelenléte nem áll meg az árukészlet optimalizálásánál. A vásárlótérben megjelentek az intelligens eszközök, amelyek közvetlenül segítik a vásárlót.
A galériánkban megmutatjuk, hogy milyen újítást vezetett be az egyik áruházlánc!































