Lifestyle

Már nem a járványtól tartanak, hanem biztonságra vágynak az amerikai választók

Az amerikai választók viselkedését erősen befolyásolják az érzelmek. Tavaly még a járványtól való félelem és az erős indulatok jellemezték a tengerentúli polgárokat, idén azonban a szorongás és bizalomvesztés váltotta fel ezeket az érzéseket – derül ki a Cygnal politikai közvélemény- és piackutató vállalat 2020-ban a választások után, majd 2021-ben a pandémiát követő időszakban elvégzett széleskörű kutatásából. Az amerikai kutatócég vezető elemzője, Brent Buchanan a napokban Budapesten tart előadást a Lounge Group jóvoltából, hogy a Marketing Summit Hungary-n beszéljen az érzelmek és a kommunikáció szerepéről.

Pesszimizmus uralkodik az amerikai társadalmon

Demográfiai csoportoktól függetlenül tapintható a pesszimizmus az Egyesült Államokban: tavaly a harag (31,6 százalék), a félelem (27,1 százalék) és a szomorúság (12,3 százalék) volt leginkább jellemző az amerikai társadalomra – derül ki az amerikai Cygnal közvéleménykutató tavalyi és idei kutatásának összehasonlításából. A napokban Budapesten előadó Brent Buchanan vezette tengerentúli elemzőcég, kutatásaiban az amerikai választópolgárok érzelmi állapotát vizsgálta.

Video A Hegyi doktor Magyarországon: Interjú Hans Sigl-el

Brent Buchanan, a Cygnal politikai közvélemény- és piackutató vállalat vezetője

Az idei adatok a tavalyihoz hasonló tendenciákra utalnak, azonban most a választók legfőbb aggályai az országuk gazdasági stabilitása (46 százalék), családjuk egészsége (43 százalék) és biztonsága (37 százalék), illetve a pandémia előtti élet újra megteremtése (24 százalék), a gazdaság felélesztése (18 százalék), valamint a közbiztonság helyreállítása (13 százalék). A kutatás eredménye szerint a választók az elmúlt időszak élményei után leginkább a biztonságot várják a jövőtől.

A Cygnal különleges kutatási módszerének alapja, hogy az attitűdelemzés segítségével értse meg, majd érzelmi kommunikáció révén szólítsa meg a politikailag aktív polgárokat. Brent Buchanan a Lounge Group kommunikációs ügynökség meghívására érkezik Budapestre szeptember 16-án. A Marketing Summit Hungary-n egy exkluzív előadás keretében beszél cége különleges kutatási módszertanáról. A Summit Play-en, a konferencia online platformján egy rövid videóban köszönti a konferencia résztvevőit és előadóit, illetve az előadása utólagosan is megnézhető lesz ugyanitt.

Leadfotó: 123rf.com

Oldalak

Lifestyle
Lifestyle
A Nyilas egy régi álma hirtelen elérhető közelségbe kerül. Napi horoszkóp.
Lifestyle
A Szűznek életre szóló döntést kell meghoznia. Hétvégi szerelmi horoszkóp.
Egészség
Sokan nem is tudják elképzelni az alvást kispárna nélkül, míg másokat csak idegesít.
Lifestyle
Vannak applikációk, amik túl sokat engednek meg maguknak, például még a beszélgetéseinkbe is belehallgathatnak.
Egészség
A máj az egyik legterheltebb szervünk, mégis gyakran csak akkor figyelünk rá, amikor már bajt jelez. Pedig létezik egy olcsó, hétköznapi növény, amely valódi védőpajzsot adhat neki.
Sztárok
Kálloy Molnár Péter hirtelen halála az egész országot megrázta. A családja természetesen végig vele volt az utolsó percekben is.