Lifestyle

Black Friday újragondolva - Kedvenc drogériánk ismét a szívünkbe lopta magát

Van egy nap, amikor minden a százalékokról, a féktelen akciókról szól. A Black Friday azt üzeni, hogy minél több mindent meg kell szerezzünk magunknak, és persze lehetőleg a legjobb áron. De tegyük a kezünket a szívünkre. Lehet, hogy szükségünk sincs a sokadik blúzra, kiegészítőre, kütyüre. Mi lenne, ha ezen a napon a „kapok” helyett az „adokra” koncentrálnánk? (x)

Együtt a vásárlókkal

A dm idén a Giving Friday elnevezésű kezdeményezésével erre hívta fel a figyelmet, és teljes aznapi forgalma 5 százalékát rászorulóknak adta. Így azok a vásárlók, akik 2019. november 29-én vásároltak a dm üzleteiben vagy online shopjában, vásárlásukkal egy jó ügy mellé álltak, és rászoruló családokat támogattak.

AKAROM Program, a hosszútávú segítség

A jótékonysági kezdeményezésnek köszönhetően 17.611.634 forint gyűlt össze, amit a vállalat a Katolikus Karitász AKAROM Programjának folytatására ajánlott fel, amelynek keretében a családok életvezetési és pénzügyi tanácsokat kapnak. A Katolikus Karitász által megalkotott, innovatív fejlesztési programban 150 mélyszegénységben élő család kap segítséget komplex szolgáltatásokkal, annak érdekében, hogy a résztvevők pénzügyi tudatossága növekedjen, és megtakarítást érjenek el.

„A program része a Katolikus Karitász öngondoskodást elősegítő programjainak és mint a nevében szerepel, olyan embereknek szól, akik képesek és akarnak is tenni annak érdekében, hogy életükben változás következzen be.” - számolt be a kezdeményezésről Écsy Gábor atya a Katolikus Karitász igazgatója.

A program célja, hogy a résztvevő családok javítsanak élet és lakáskörülményeiken, tanulják az öngondoskodás folyamatát és szociális helyzetük pozitív irányba változzon meg a program során és azt követően. A program távolba mutató célja pedig, hogy olyan segítő csomagot fejlesszen ki, melynek hozadékaként a segítség módszere és végrehajtása modellként szolgálhat és országosan egyre több helyszínen megvalósulhat és az öngondoskodást elősegítő szociális segítségnyújtás példája lehet.

Fél évre elegendő adomány 260 kisgyermekes családnak

A drogéria a Katolikus Karitásszal 9 éve tartó együttműködés keretében minden évben megszervezi az Együtt a babákért programot, így évente 260 kisgyermekes család kap fél évre elegendő pelenkát összesen 20 millió forint értékben.

„Fontosnak tartjuk, hogy a családok azt az összeget, ami pelenka adományunknak köszönhetően a pénztárcájukban maradt, hatékonyan tudják felhasználni. Ebben segít az AKAROM Program, amelyhez vásárlóinkkal közösen hatékony anyagi támogatást tudunk nyújtani.” – mesélt az együttműködésről Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere. A kezdeményezést a magyarországi dm üzleteken kívül még tíz európai országban hirdette meg a drogéria.

Kép: 123rf.com
Lead fotó: 123rf.com

Oldalak

Lifestyle
Lifestyle
Egy régi vágy új értelmet nyerhet az Oroszlán számára. Napi horoszkóp.
Fashion&Beauty
Sarolta hercegnő édesanyja, Katalin hercegné karácsonyi koncertjén bűvölt el mindenkit, méghozzá egy olyan bájos ruhában, melynek egyik apró részletével Dianára emlékezett.
Sztárok
A McLaren 26 éves brit-belga versenyzőjéről mostanában nem csupán azért beszélnek, mert F1-es pilótaként zseniális tehetség, hanem szerelme miatt is, hiszen Norris egy igazi természetes szépséget...
Egészség
A szívünk egészsége roppant fontos, ilyenkor viszont hajlamosak vagyunk sok olyan ételt enni, ami nem tesz jót neki.
Lifestyle
Karácsony közeledtével sok helyen kerül egy kis finom sült kolbász az asztalra, de nem mindegy, hogyan készíted el.
Sztárok
Mindenki ledöbbent Melissa McCharty új külseje láttán, a színésznő ugyanis látványosan megszabadult jó pár kilótól.