Home&Design

Panellakás vagy villa? Ezek a bútorok mindenhol tökéletesen mutatnak

Az alapítást követően mindössze kilenc évre volt szüksége a Vamosi Milano tervezőirodának, hogy kézzel készült ülőgarnitúráikkal és szolgáltatáscsomagjukkal már ne csak a lakossági szegmenst, hanem a vállalati szektort is megcélozzák. 2019 tökéletes év az innovatív vállalkozások számára, hogy terjeszkedjenek a tartós fogyasztási cikkek piacán - mondta Vámosi Krisztián, a cég alapító-tulajdonosa, aki azt is elárulta, hogy miként alakul a magyar ülőgarnitúra-ízlésvilág. (x)

Minőségi minimalizmus

Nagy változáson ment keresztül a hazai ülőgarnitúra-piac az utóbbi 10 évben, amely egyre inkább a nemzetközi trendeket követi. A komoly minőségi elvárások mellett az emberek a letisztult vonalvezetésű bútorokat keresik, amely részben a minimalista stílus térhódításának köszönhető.

Egy egyszerű vonalvezetésű bútort bármilyen térben el lehet helyezni, ugyan olyan jól mutatnak egy nagyobb panellakásban, mint egy villában. Elbírnak sokfajta környezetet, ami hasznos egy lakásfelújítás vagy költözés esetében. A Vamosi Milano éppen ezért adja a 10 éves kiterjesztett garanciája mellé, hogy akár 5 alkalommal is önköltségi áron átkárpitozza az ülőgarnitúrát, hogy folyamatosan, a lehető leginkább illeszkedjen az adott lakókörnyezetbe.

Elérhető minőség - akár a te otthonodban is

Az embereknek persze nem csak a bútorok külsejével kapcsolatban vannak újabb és újabb elvárásaik, hanem azok egyedi funkcióival is. A forma mellett elvárás megfelelni a praktikum és a technológiai újítások, trendek kihívásainak is.

A cég - bár prémium bútorokat kínál - nem csupán a tehetős réteget kívánja megcélozni. Az ülőbútor legfontosabb költségeleme a minőségi, európai kárpit, így ha valaki egyszerű, de tartós szövetet rendel, amelyet a Vamosi Milano beszállítói is moderált áron tudnak biztosítani a megrendelések nagy volumene miatt, akkor egy széles körben megfizethető árú bútorhoz jut, mégis egyedi formavilággal és tökéletes minőségben.

Jó kapcsolat, nagy kedvezmény

"A beszállítóinkkal olyan jó kapcsolatot alakítottunk ki és olyan kedvezményeket tudtunk elérni, hogy egyes, előre egyeztetett akciós időszakokban mi is olcsóbban rendelhetjük meg alapanyagaikat, termékeiket, amely kedvezményeket mi 100%-ban tovább adunk vásárlóinknak. Így alapesetben egy több száz ezer forintos kanapét időnként akár fél ár környékén tudunk kínálni, amellyel meggyőződésünk szerint ár-érték arány tekinteteben piacvezető kanapé forgalmazó cég vagyunk Európában. Mivel a termékek nagy részét Magyarországon gyártják, itthon megspórolható a szállítási- és raktározási költség is" - árulta el a cégvezető.

A szállodák felé nyitnak

A cég 2019 májusában elindítja vállalati üzletágát is. Itt elsősorban szállodák megrendeléseit várják az ágy, ágymatrac és kanapé piacán. A bútorokat (beleértve a speciálisan szállodák részére fejlesztett boxspring ágyaikat is) itt speciális szolgáltatáscsomaggal egészítik ki, amelynek nem csak a 10 éves garancia és a többszöri újraszövetés a része, hanem az éves helyszíni felülvizsgálat, a szükséges javítások elvégzése ingyenesen, és a tisztítás szintén önköltségi áron. Ezzel minden terhet le tudnak venni a szállodák válláról, amely egy ülőbútorral kapcsolatban felmerülhet. Előrendeléseket a nyári-őszi szezonra máris fogadnak.

Így született a cég

A bútorcég alapjait három párizsi diák tette le. Egyikük volt Vámosi Krisztián, aki vállalatirányítást és marketing szakközgazdaságot tanult a Sorbonne-on, míg két társa formatervezés szakon végzett. Ők alapítottak Milánóban közös bútortervező céget. Később szétváltak és Vámosi Krisztián úgy döntött, hogy a tervezés mellett a bútorgyártásba és forgalmazásba is belefog. A jelenleg is működő vállalkozást 2010-ben alapította, kezdetben ők végezték a gyártást is, de ezt mostanra részben kiszervezték egyrészt magyarországi, másrészt pedig portugál alvállalkozóknak. A milánói tervezőiroda munkája továbbra is meghatározza a cég bútoraink stílusát, de azóta több, nagy márka felkérésére is alkotnak új kanapékat.

A Vamosi Milano az alapítását követően 5 éven át folyamatosan duplázta árbevételét, jelenleg a hangsúly a technológiai fejlesztésen és a minél tartósabb bútorok kifejlesztésén van.

Társadalmi felelősségvállalás

A cég életében fontos szerepet tölt be a társadalmi felelősségvállalás (CSR). 2019 első pár hónapjában már 8 millió forint értékben adakoztak rászoruló magánszemélyeknek vagy őket segítő intézményeknek. Ebbe bevonják saját vásárlóikat is, akik sokszor javasolnak támogatandó célokat. Sőt, minden bútor árába be van építve egy támogatási összeg is, amiről a vevő maga rendelkezhet.

A cikkhez tartozó galéria: 

Oldalak

Home&Design
Fashion&Beauty
Rihanna ismét elképesztő külsővel jelent meg: a barbadosi énekesnő nemrég a Fenty és a Puma közös eseményén tette tiszteletét, ahol mindenki megcsodálhatta vadonatúj frizuráját.
Fashion&Beauty
Szinte minden alkalomhoz passzol és feldobja a leghétköznapibb outfitet is.