A leghatékonyabb szérumokkal érkezik a népszerű magyar szépségmárka: ráadásul igen elérhető áron

Ugyan a gyártók szerint a pandémia és a háborús hatások még mindig érzékelhetők a kozmetikai iparban, a vásárlói oldalon korábban sosem látott érdeklődés tapasztalható egyes termékkategóriák iránt.
Tudatosabbak a vásárlók
Ilyenek például a testápolók, de egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a hatóanyag-fókuszú szérumok is, amelyek forgalma közel 30 százalékkal nőtt az elmúlt évben. A tendencia mögött egy tudatosabb vásárlói réteg áll, amely a felhasználók életkorát tekintve is évről évre változatosabb. A növekvő igényre válaszul az idén 40 éves Helia-D tudományos trendek alapján új szérumokat fejlesztett, amelyekben olyan innovatív összetevők találhatók meg, mint például a „copper-peptid”, amely egy, az aranynál is drágább, nagyon elismert hatóanyag.
A koronavírus-járvány a kozmetikai piacon is nagyot ütött, bár 2022 első negyedévére már átlagosan 10 százalékkal nőtt a drogériák forgalma a tavalyi év ugyanezen időszakához képest. Budaházy Péter, a Helia-D ügyvezetője bízik abban, hogy az idei évben is hasonló növekedéssel lehet majd számolni, habár a háború okozta hatások ismét kihívások elé állíthatják a piaci szereplőket. „Egyes csomagolóanyagok, például a pumpák és a készítményekhez szükséges néhány speciális anyag is több hónapos késésben van, ez pedig komoly kiesést okozhat, és készlethiányok is keletkezhetnek a polcokon” – mondta el.
Lapozz a folytatáshoz!