Virtuális modellel reklámozzák a népszerű parfümöt - a végeredmény megosztja a közönséget

Sokak szerint az emberi szépséggel-küllemmel szembeni toronymagas elvárásokat testesíti meg a különleges modell.

Középppontban a "virtuális múzsa"

Kétségtelen, hogy a változó korral a szépségiparnak is érdemes lépést tartania, azonban az sem kizárt, hogy az emberiség még nem volt felkészülve arra, amit nemrég a Prada parfümmárka meglépett. Mint ismeretes, tíz évvel ezelőtt, 2011-ben jelentették meg Candy nevű parfümjüket, melyet most egészen új csomagolásban dobtak a piacra. A Candy arca azonban ezúttal nem egy hús-vér hölgy, hanem egy "virtuális modell" lett - adta hírül a Fashion Network. Az új kampány a beszámolók szerint azért indult, hogy újragondolja a valóságot olyan illatokkal, melyek minden képzeletet felülmúlnak és a tiszta kreativitást fejezik ki.

A virtuális múzsa, mely a Candy reklámarca lett, most egy sor rövidfilmben tűnik fel, melyeket a különleges hangulatú alkotásaival híressé vált mozidirektor, Nicolas Winding Refn rendezett, de a munkafolyamatban komoly szerep hárult Valentin Herfray fotográfusra is. A videókat egyébként a TikTok világa inspirálta. Mindez első blikkre igencsak érdekes egyvelegnek tűnik, azonban természetesen már megjelentek az első YouTube-videók is, melyeket megtekintve mindenki kialakíthatja a maga véleményét.

Lapozz, máris folytatjuk!

Oldalak

  • 1
  • 2