Fashion&Beauty

Taroltak a magyar márkák a milánói divathéten: bemutatták a következő szezon legnagyobb trendjeit

A budapesti divathét sikereit követően a magyar divattervezők Olaszországban nyűgözték le a szakmai közönséget és a divatrajongókat.

Hatalmas sikere volt a magyar tervezőknek

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) stratégiai együttműködésének köszönhetően nyolc magyar márka mutathatta be 2023-as tavaszi-nyári kollekciójának darabjait a Milano Fashion Week (MFW) keretében, a PELSO pedig egy önálló prezentációra kapott lehetőséget. Az ADI Design Museumban helyet kapó, 48 lookot felvonultató divatbemutatón több mint 300 néző vett részt, melléjük többezer látogató csatlakozott, akik a Fashion Hubban megtekinthető prezentációra voltak kíváncsiak.

Szeptember 20-26. között ismét megrendezésre került a négy legnagyobb divathét egyike, a Milano Fashion Week, ahol az MDDÜ és a CNMI közös mentorprogramjában öt magyar tervező - ABODI, CUKOVY, KATA SZEGEDI, ZSIGMOND és a THEFOUR - vonultathatta fel legújabb kollekcióját a kifutón egy kollektív divatbemutató keretében. A MFW Fashion Hubjában pedig egy héten keresztül hat hazai márka - ABODI, CUKOVY, KATA SZEGEDI, NINI, UNREALINDUSTRY és a PINETIME – darabjait tekinthették meg az érdeklődők. A

Hatalmas érdeklődés övezte a szeptember 23-án megrendezett Budapest Select kollektív divatbemutatót, amelyen a márkák egymás után mutatták be új modelljeiket, egy holisztikus képet kialakítva a nézőkben a magyar kreatíviparról. Olyannyira népszerű volt a milánói divathétnek ez a programja, hogy az ülőhelyek elfogytával is hatalmas volt az érdeklődés, hogy megtekintsék a divatbemutatót, amelyen a felvonuló szettek egy izgalmas, művészileg sokszínű képet festettek a hazai kínálatról - köszönhetően a stábnak, Paolo Turina stylist, a sminkesek és a fodrászok munkájának.

A backstage-ben.
Kattints a további képekért!

„Ez a divatbemutató a Magyar Divat & Design Ügynökség és a Camera Nazionale della Moda Italiana partnerségének sikerét is bizonyítja, a két ügynökség közösen mentorált tervezőire egyre többen kíváncsiak. Stratégiai célunk, hogy a magyar tehetségeket tovább támogassuk a nemzetközi siker és elismertség útján, ezzel Magyarországnak a régióban betöltött központi szerepét, illetve nemzetközi szinten az országimázst is erősítve” – összegezte Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezérigazgatója a Milánóban elért eredmények jelentőségét.

Leadfotó: HDFA

Oldalak

Fashion&Beauty
Lifestyle
A tini-romantika még mindig képes tarolni. Ismét megmutatjuk, hogy mely filmekre kaptak rá a nézők a magyarországi Netflixen!
Sztárok
Zac Efron, hírnevének megszerzése óta rengeteget utazik, mikor munkaügyben, mikor egyszerűen kikapcsolódás céljából. Ennek ellenére sok éven át megőrizte kaliforniai gyökereit, így mindenkit...
Lifestyle
Persze mind tudjuk, hogy a kávé lendületet és energiát ad, na meg persze nagyon finom és sokunk számára elmaradhatatlan kiegészítője a reggeleknek, valójában viszont még ettől is sokkal több rejlik...