Fashion&Beauty

Közel 80 hazai divatmárka mutatkozott be világszerte egy nagyszerű rendezvénysorozatnak köszönhetően

A Magyar Divat & Design Ügynökség által 2021-ben először megvalósított Fashion & Design Autumn tematikus rendezvénysorozat két nemzetközi, majd három hazai eseményen közel 80 egyedülálló divat- és designmárka munkáját mutatta be. Először Párizsban és Milánóban, majd azt követően itthon bizonyíthatták tehetségüket az alkotók több tízezer forgalmazó, szakember és érdeklődő előtt.

A fél világ megcsodálhatta a magyar tervezők munkáit

Video Kiemelkedő női teljesítmények, neves sztárvendégek - Hetedszer ünnepeltük az Inspiráló Nőket

Szeptemberben a Maison&Objet lakberendezési szakkiállításon, ezt követően pedig a Milan Fashion Weeken tűntek fel a magyar márkák. Októberben itthon folytatódtak a színes programok: második alkalommal nyitotta meg kapuit a 360 Design Budapest kiállítás, ezt követően a 2022-es tavaszi-nyári divattal ismerkedhettek meg az érdeklődők a Budapest Central European Fashion Week keretében. Végül a Budapest Fashion & Tech Summit divatipari konferenciával koronázta meg az Ügynökség a programsorozatot.

„Ügynökségünk 2021-es rendezvényei között kiemelt szerepet kaptak a Fashion & Design Autumn programjai, amelyek a hazai stabilitás támogatása és az export növelése érdekében valósultak meg. Az eseménysorozat keretében itthon közel 10 ezer és külföldön még ennél is több ember látta élőben a magyar tervezők munkáit, míg az online térben több mint félmillió érdeklődő követte az eseményeket. A divatipari konferenciánkon közel 40 szakmai előadót köszönthettünk az online térben. Azt hiszem, a számok magukért beszélnek és bátran kijelenthetem, hogy sikerült egy igazán emlékezetes és eredményekkel teli őszi rendezvénysorozatot megvalósítanunk” – emelte ki Bata-Jakab Zsófia. A Magyar Divat & Design Ügynökség vezérigazgatója hozzátette: „Regionális és nemzetközi viszonylatban egyaránt hatalmas előrelépés volt számunkra az elmúlt időszak, mellyel sikerült szorosabbra fűzni V4-es kapcsolatainkat és megszilárdítani régiós szerepünket.”

A Maison & Objet designvásáron 10 magyar alkotó design remekeit tekinthették meg az érdeklődők, melyek 2021-ben még inkább felkeltették a külföldi megrendelők, forgalmazók és viszonteladók érdeklődését. A kiállítás fontos lehetőség volt a tervezők számára, hiszen ismét személyesen mutatkozhattak be és az értékesítési folyamatokat is kiemelten támogatta. A designerek közel 600 szakmai kontakttal lettek gazdagabbak, akik azóta a megrendelések ügyintézésének fázisában tartanak. A magyar standról készült kisfilmet eddig közel 30 ezren tekintették meg, amely visszanézhető az Ügynökség Youtube csatornáján.

Fotó: HFDA/The Sparkle Content

Lapozz, a következő oldalon folytatjuk!

Oldalak

Fashion&Beauty
Sztárok
György, Sarolta és Lajos csak korlátozott időt tölthetnek nagyapjukkal, a királlyal, aminek hátterében érthető okok állnak, még ha elsőre talán meglepő is erről hallani.
Lifestyle
Egy régi vágy új értelmet nyerhet az Oroszlán számára. Napi horoszkóp.
Fashion&Beauty
Sarolta hercegnő édesanyja, Katalin hercegné karácsonyi koncertjén bűvölt el mindenkit, méghozzá egy olyan bájos ruhában, melynek egyik apró részletével Dianára emlékezett.
Sztárok
A McLaren 26 éves brit-belga versenyzőjéről mostanában nem csupán azért beszélnek, mert F1-es pilótaként zseniális tehetség, hanem szerelme miatt is, hiszen Norris egy igazi természetes szépséget...
Egészség
A szívünk egészsége roppant fontos, ilyenkor viszont hajlamosak vagyunk sok olyan ételt enni, ami nem tesz jót neki.
Lifestyle
Karácsony közeledtével sok helyen kerül egy kis finom sült kolbász az asztalra, de nem mindegy, hogyan készíted el.