Fashion&Beauty

Ilyen a Je Suis Belle interaktív próbafülkéje

A Je Suis Belle legújabb munkája, a Kaleidoszkóp Project egy gerillabolt interaktív próbafülkével, ahol a vásárlók egy alkalmazással összekötött fényképezőgéppel megörökíthetik magukat a ruhák próbálgatása közben egy általuk aktivált pillanatban.

Szürreális dimenzió

A próbafülke speciális szögekben rögzített tükrökkel van felszerelve és megvilágítva úgy, hogy ha látogató a kijelölt ponton áll, akkor az elkészült képen egy ötszörös portré látható róla, amelyben a fekete háttérnek és a világításnak köszönhetően a tükrök nem láthatóak, így egy izgalmas és szürreális dimenzió alakul ki. Az elkészült képet a fülkében elhelyezett érintőképernyőn megnézheti, majd jóváhagyása után elküldheti magának e-mailben. A képsorozat automatikusan megosztásra kerül a Je Suis Belle közösségi portálján, a Pinteresten, illetve bekerül a külső kivetítőn folyamatosan vetített képarchívumba, ahol gif-animációként jelenik meg.

Interaktív divat

A projekt összetett: lényeges eleme az interaktív bolt, maga az esemény és az a képanyag, amely a vásárlók és a márka közös játékából születik, illetve az az online kampány, ami egyrészt a képek a résztvevők általi közösségi oldalon történő megosztásainak, másrészt azoknak a Je Suis Belle felületein történő megjelenítése nyomán fog zajlani. Az interaktív installáció alapgondolata a Je Suis Belle és a vásárlók kreatív együttműködésére épül.

A Je Suis Belle nőképe

A Je Suis Belle ruhákat viselő nők megörökítve magukat, hozzájárulnak egy folyamatosan bővülő adatbázis létrehozásához. A vásárlók sokfélesége a ruháknak új karakterjegyeket ad, a projektben résztvevő nők alakítják, formálják, gazdagítják a Je Suis Belle nőképet. Ez a képfolyam inspirációs forrásként szolgál, hiszen a tervezés folyamataiba visszaépülnek a nők személyiség-és stílusjegyei. A projekt megteremti a fogyasztókkal való interaktivitás lehetőségét, lehetőséget ad a tárgyakkal valóságos, majd aztán virtuális találkozásra is közösségi oldalakon, online boltokon, blogokon, a Twitteren, és az online kommunikáció egyéb csatornáin keresztül.

High-tech intimitás

Az installáció két lényegi gondolatot kapcsol össze: a high-tech virtualitást a valódi, kézzelfogható élmény intimitásával. A készülő felvételek minősége, fotó- és művészettörténeti referenciái (Marchel Duchamp Ötszörös Portréja) illetve az installáció digitális -és interaktív videoművészeti vonatkozásai utalnak a Je Suis Belle művészethez való viszonyára. A projekt bemutatja az új média kreatív használatát egy tervezői márka kommunikációjában. A Hercegprímás utca 11. alatt található installáció még november 15.-én és 16.-án is megtekinthető 12 és 19 óra között.

Fotók: jesuisbellekaleidoszkop.tumblr.com, Je Suis Belle Facebook

Oldalak

Fashion&Beauty
Home&Design
Kutatást készített az IKEA a magyarok lakásfelújítási terveivel kapcsolatban. A válaszadók több mint fele tervezi, hogy a következő két évben változtatni fog otthonán – derül ki az IKEA legfrissebb...
Egészség
Te milyen gyakran fogyasztod ezt az italt? Ha eddig nem tetted, akkor itt az ideje, hogy beépítsd a mindennapjaidba!
Utazás
A Pest megyei Aszódon - hosszú idő után - ismét kiszúrták azt a barnamedvét, mely feltehetőleg évről évre visszajár a településre.