Magyar siker: hazai ékszermárka a világhírű cipődizájner rendezvényén

Óriási megtiszteltetés.

Magyar ékszermárka a világhírű tervező eseményén

Sokszor a tehetség és kemény munka mellett egy kis szerencse is szükséges a sikerhez, ezt pedig tökéletesen bizonyítja az a magyar ékszermárka, ami hamarosan szerepel a világhírű cipőmágnás, Jimmy Choo Kuala Lumpur-i rendezvényén. A Faludi Gabriella által alapított Faludi G nevezetű brand darabjait bemutatták a 2017-es londoni divathéten, a kiegészítőkre pedig a nemzetközileg ismert divatfotós, Latiff Napoleon is felfigyelt, aki kölcsönkérte őket egy magánprojektjéhez. A képei bejárták az Instagramot, így vette észre azokat Jimmy Choo. A magyar márkát ezáltal meghívták a dizájner fővédnöksége alatt álló KL Alta Moda eseményre, ami óriási megtiszteltetést jelent.

Lapozz, cikkünk folytatódik!

Oldalak

Szólj hozzá Te is!