Fashion&Beauty

Ezekre a kozmetikumokra esküszik Pataki Ági, Jakabos Zsuzsanna és Tapasztó Orsi

A megfelelő arcápolási rutin kialakításával már fiatalon rengeteget tehetünk a hosszan tartó, szép és feszes bőrért. Ha a legfontosabb termékekről és hatóanyagokról van szó, a hidratálás mellett kortól függetlenül a fényvédő és a C-vitamin kerül fel a dobogóra – utóbbi májustól már a magyar márka termékportfóliójában is elérhető. Az immár komplett Hydramax-termékcsaládot a cég egy kerekasztal-beszélgetéssel egybekötött eseményen is bemutatta a sajtónak. A rendezvényen első alkalommal jelent meg együtt a márka 3 nagykövete: Pataki Ági, Jakabos Zsuzsanna és Tapasztó Orsi, akiket Geszler Dorottya a márkához tartozó kozmetikai szalon arca többek között bőrápolási praktikáikról, kortalan szépségről és női szerepekről is kérdezett.

A nyugat-európai piacokhoz hasonlóan Magyarországon is érzékelhető egy a bőrápolással tudatosabban foglalkozó vásárlói réteg, akik magas hatóanyagtartalmú készítményekkel már a 20-as, 30-as éveikben tenni akarnak a bőrük hosszantartó ragyogásáért. Habár a Helia-D legújabb termékcsaládja, a Hydramax kifejezetten őket szólítja meg, a hatóanyagok között több olyan fontos összetevő is megtalálható, amely kortól függetlenül bármelyik generáció rutinjába beilleszthető. Ilyen többek között a hialuronsav, amely a hidratációért felel, de kiemelten fontos az anti-agingben ütős C-vitamin is – utóbbi a vállalat legújabb fejlesztésének alaphatóanyaga, amely május végétől már a drogériák polcain is elérhető.

Húsztól száz éves korig mindenkinek

Budaházy Péter szerint a C-vitamin az egyik olyan hatóanyag, amely húsztól akár száz éves korig bármely generáció számára kiváló megoldás lehet, ha bőrápolásról van szó. A márka ügyvezetője a termékcsalád bemutató eseményén elárulta, hogy a Hydramax C-vitamin & Hialuron Duo szérum antioxidáns védelmet nyújt, valamint a pigmentfoltokat is képes halványítani. „Ez a többfunkciós termék azért is kiváló bármely korosztály számára, mert kiegyenlíti a bőr tónusát, és nem utolsó sorban serkenti a kollagénszintézist” – tette hozzá.

Budaházy Péter kiemelte azt is, hogy a termék a C-vitamin mellett két különböző molekulasúlyú hialuronsavval is segíti a bőrfelszín és a mélyebb rétegek hidratáltságát, kisimítva ezzel a dehidratáltságból adódó kisebb ráncokat is. A szérum emellett nem irritálja a bőrt, így az érzékeny bőrűek is biztonsággal használhatják.

Ez a közös Pataki Ágiban, Jakabos Zsuzsannában és Tapasztó Orsiban

Az idő előrehaladtával ahogy a személyiségünkben, úgy a bőrápolási rutinban is változnak a hangsúlyok, utóbbiban egyre nagyobb fókuszt kap az anti-aging. A vállalat eseményén Geszler Dorottya, a kozmetikai termékcsalád képviselője többek között arról kérdezte Pataki Ágit, Jakabos Zsuzsannát (a Hydramax-termékcsalád arca), és Tapasztó Orsit (a márka tudományos nagykövetét), hogy mi az a generációkon átívelő érték és tudás, amely mind a személyes fejlődésükben, mind a bőrápolási szokásaikban érvényes tud lenni.

Pataki Ági – aki több mint 40 éve testközelből követi végig a márka fejlődését –, úgy véli, a kíváncsiság, a nyitottság és a megújulni tudás elengedhetetlen ahhoz, hogy megőrizzük a fiatalságunkat, de a bőrápolásban is fontos, hogy egy márka képes legyen folyamatos innovációkkal követni a változó igényeket. „Legújabb termékcsaládjában például fényvédő is megtalálható, ami számomra is az egyik legfontosabb része a rutinnak – a szérumok mellett természetesen. Ám, ami még a tudatos bőrápolásnál is fontosabb: a szépséget nemcsak kívülről, hanem belülről is ápolni kell. Az egészségünkért is legalább annyit kell tennünk, mint a szép bőrért. Az az igazán szép ugyanis, aki egészséges” – tette hozzá a 72 éves modell.

„Ezek a professzionális kozmetikumok számomra a tradíciót és egyben a megújulást is jelentik. Ha a márkára gondolok, anyukám és nagymamám fürdőszobai polca jut eszembe, ahol mindig ott volt a fekete tégelyes krém, azokkal a nagyon elegáns arany betűkkel – ez Erdélyben, a nyolcvanas években magát a luxust jelentette.” – fogalmazott Tapasztó Orsi. Kiemelte, hogy kutatói munkájából kifolyólag pontosan tudja, mennyi idő és energia egy jó terméket fejleszteni, és közben folyamatosan követni a nemzetközi trendeket, hogy egy márka 40 év után is képes legyen újdonságokkal megjelenni a piacon. A bőrápolásban kortól függetlenül kiemelten fontosnak tartja a fényvédőhasználatot, ha pedig a belső szépségről gondolkodik, a lelki egészség és az önismeret az, amire szerinte mindenkinek kellő időt kell szánnia, hogy harmóniára leljen.

Jakabos Zsuzsanna életében egészen más szerepe van a bőrápolásnak, hiszen a sok edzés és verseny mellett kevés időt tud szánni a szépségápolásra. „A bőröm folyamatosan ki van téve a megpróbáltatásoknak, hiszen rengeteget vagyok klóros vízben. Ennek ellenére jól tűri a problémákat, de vannak érzékenyebb periódusaim, amikor mindent be kell vetnem. Ilyenkor jönnek jól a bőrömet támogató szérumok, hidratálók, és természetesen a fényvédő sem maradhat el” – mondta el. Az úszónő hozzátette, édesanyja 18 éves kora óta használja a termékcsaládot, Zsu életében a cég arckréme volt az első kozmetikum, amivel találkozott. „A márka által képviselt tradíció és innováció számomra is fontos értékek, a magyar vonatkozás pedig különös jelentőséggel bír az életemben, főleg mióta a barátnőmmel elindítottuk a közös fürdőruha márkánkat, és magam is a színfalak mögé látok, hogy mennyi munka van egy sikeres brand mögött” - tette hozzá.

leadfotó: 123rf.com

Oldalak

Fashion&Beauty
Lifestyle
A Napoletana 1963. augusztusában nyitotta meg kapuit a Váci utca 16-ban, az egykori Fontana üzletház helyén. Akkor viszont még nem igazán tudtuk, mi is az az eredeti olasz gasztronómia!
Sztárok
Nagyon sokáig találgatták, hogy Curtis vajon az RTL, vagy a TV2 képernyőjén fog-e feltűnni. A rapper teljes őszinteséggel nyílt meg a témában.
Lifestyle
Az internetes bűnözők meg tudják lovagolni a különböző csaláshullámokat, hogy be tudjanak húzni a csőbe. Még egy OTP-s bankleállásnál is fokozottan oda kell figyelnünk.