Fashion&Beauty

Nincs is ennél menőbb: újratölthető hajápolókkal érkezik az egyik legnagyobb beauty-márka

A 2020 októberi sikeres tesztidőszak után az AUTHENTIC BEAUTY CONCEPT büszkén mutatja be a Refill Bar új generációját, a körforgásos gazdálkodást támogató újratöltő rendszert, amely a vendég és a szalon igényei mellett a környezetvédelem fontosságát is teljes mértékben szem előtt tartja!

Szuper kezdeményezés az egyik kedvenc beauty-márkánktól

A fenntarthatóság mindig is közel állt a szívünkhöz: az AUTHENTIC BEAUTY CONCEPT maximálisan elkötelezett a fenntartható eljárások iránt, és ahogy növekszik, fáradhatatlanul kutat olyan új gyakorlatok után, amikkel jelentős és hosszútávú változásokat érhetnek el. Bár az elért eredmények önmagukért beszélnek – az összetevőiket és a csomagolást illetően ugyanúgy, mint a társadalmi kezdeményezéseikben és az általuk kidolgozott fenntartható szalonpraktikákban –, hisznek abban, hogy számos kiaknázatlan lehetőség rejlik még a fenntartható életmódban.

A márkát az autentikusság, őszinteség és átláthatóság értékeire építették.
Elkötelezettek a körforgásos gazdálkodás iránt, és tudatosan figyelnek az ökológiai lábnyomukra. Folyamatosan dolgoznak a csomagoláson, az összetevőkön és a társadalomra gyakorolt hatásokon, hiszen komolyan foglalkoztatja a márkát a bolygónk sorsa.

Video A Hegyi doktor Magyarországon: Interjú Hans Sigl-el

könyezettudatosság újrahasznosítás

AUTHENTIC BEAUTY CONCEPT Refill Bar:

Az újrahasznosítás remek, de tudod, hogy mi az, ami még jobb? Az újratöltés. Az újrahasznosítás csak az utolsó lépés egy termék életciklusában. A legfontosabb ugyanakkor a „kör bezárása”, hiszen így tudjuk jelentős mértékben csökkenteni a csomagolást és a termékekből származó hulladékot. Az AUTHENTIC BEAUTY CONCEPT-nél abban hisznek, hogy egy ideális világban az újrahasznosítás a hétköznapok szerves részét képezi. A fogyasztók máris átalakították a mindennapos szokásaikat, gondolunk itt az újrahasználható vizesflakon és kávéspohár használatára, vagy a csomagolásmentes üzleteket övező növekvő népszerűségre. Az egyszer használatos műanyag okozta problémák bemutatására irányuló figyelem egyre nő, és pontosan erre van szükségünk ahhoz, hogy valódi változást érhessünk el.

Lapozz a folytatáshoz!

Oldalak

Fashion&Beauty
Sztárok
Katalin hercegné isteni stílusa folyamatosan formálódik, így nem csoda, hogy Vilmos herceg felesége idővel megvált néhány, egykor nagyon kedvelt darabjától.
Sztárok
A 80-as évek ikonikus sztárja, Beverly D’Angelo, most is képes meglepni a rajongókat: a legutóbbi Los Angeles-i bevásárlóútján olyan megjelenéssel tűnt fel, hogy sokan első pillantásra fel sem...
Lifestyle
Az állandó kísérőnkön, a Holdon olykor titokzatos fényvillanások jelennek meg. A tudósok sokszor ellentmondanak egymásnak, hogy ezt mi okozhatja.
Lifestyle
Bár a reklámok világától sokszor elkülönítjük a filmeket és sorozatokat, valójában a vászon és a képernyő régóta a marketing egyik legerősebb terepe.
Sztárok
Ma, majdnem egy évtizeddel a megismerkedésük után, Harry és Meghan története – a botrányaik ellenére – még mindig tartogatnak izgalmas részleteket a rajongók számára.
Lifestyle
A többség már igyekszik készülni az ünnepekre a bevásárlással, így bevetik a fagyasztót, ahova kerül hal, valamint hús is.