Fashion&Beauty

13 tény, amit eddig nem tudtál a Tiffany ékszermárkáról

A világ egyik leghíresebb ékszermárkája a jellegzetes színű csomagolással rendelkező Tiffany & Co. A mesés luxusbrand történetében számos elképesztő érdekesség akad, melyekből összegyűjtöttünk most párat.

Öregebb, mint gondolnád

Az egyik legismertebb ékszermárka 1837-ben nyitotta meg első üzletét, s ez az évszám azóta is szimbolikus értelemmel bír a márka életében. A legtöbb bolton, a csomagolásokon és még némelyik ékszerbe gravírozva is megtalálhatjuk a neves dátumot.

Nem is Tiffany

A Tiffany eredeti neve Tiffany, Young, and Ellis és ezzel a cégnévvel is lett bejegyezve az első üzlet Manhattanben. 1853-ban Charles Tiffany kivásárolta üzlettársai részvényeit, ám a nevet nem akarta nagyon lerövidíteni, így esett a választás a Tiffany & Co.-ra.

A világ leghíresebb trófeája

Habár az ékszermárkát nehéz összefüggésbe hozni a sporttal, meglepő módon a Tiffany készít a Vince Lombardi trófeát, melyet a Super Bowl nyertese vihet haza. Persze nem ez az egyetlen érem, kitüntetés vagy trófea, amit ők gyártanak, hisz a haditengerészet mellett még a NASCAR számára is készítenek mesés emlékeket.

Telefont is gyártanak

2008-ban a márka egy különleges együttműködésre adta a fejét, hisz a SoftBank számára gyártottak egyedi darabokat, melyeket 20 karátos gyémántok díszítettek, melyekből megközelítőleg 400 darabot használtak fel.

Fotók: trendymoscow.com, weddingbandsingapore.wordpress.com

Oldalak

Fashion&Beauty
Lifestyle
A Halak belemegy egy titkos viszonyba. Hétvégi szerelmi horoszkóp!
Sztárok
Sokan nem tudják, de Eminemnek van egy gyönyörű lánya, akivel nagyon jó kapcsolatot ápol. A rapper készülhet is az esküvőre.
Sztárok
Bár a brit királyi család életét számos szigorú szabály és kötelezettség terheli, olykor azért mégis bepillantást nyerhetünk életük apró részleteibe, például, hogy mely fogásokat kedvelik a leginkább...