Egészség

Túl sok fájdalomcsillapítót vett be a nő, sokkoló dolog történt a vérével

A 27 éves nőt kórházba kellett szállítani.

Ijesztő tünetek

A vér látványa sok embernél undorral társul, főleg ha az nem a megszokott, normál színű, hanem kék. A 27 éves Rhode Island-i nőt azért szállították kórházba, mert úgy érezte, nem kap levegőt, bőre pedig elkezdett kékké változni. Miután megérkezett a kórházba, az orvosok rájöttek, hogy nemcsak a bőre, de a vére is sötétkék árnyalatúra váltott. Pár vizsgálattal később a nőt kezelő orvosok kiderítették, mi okozhatta ezt az ijesztő elváltozást a bőrön és a vérben.

Lapozz a részletekért!

Oldalak

Egészség
Lifestyle
A halálos betegségben szenvedő egykori ügyvéd állapota drasztikusan romlik, Karsai Dániel mégsem gondol arra, hogy feladja a küzdelmet.
Utazás
Nem árt képben lenni, hogy milyen változások vannak a Balatonnál. Bár most még túl kell lendülnünk egy hidegfronton, de utána indul lassan a szezon.
Sztárok
II. Erzsébetről mindenki tudta, hogy rendkívüli személyiség, egyedülálló vezető, valamint a hazája iránti odaadás és szeretet jelképe volt, ám arra csak kevesen kaptak rálátást, hogyan viselkedett a...