Ismerd meg a pályázókat! Karanténvideó és fűnyíró kecskéken alapuló kampány is indult a hazai marketingversenyen

Maszkkal letakart plakátok, színésznővel forgatott karanténvideó és kampány a Google fűnyíró kecskéivel. Többek között ilyen projektekkel neveztek a magyar cégek a marketing szakma egyik legrangosabb versenyére, a Marketing Diamond Awardsra. A díjat alapító Magyar Marketing Szövetség ezúttal a Lounge Group ügynökséggel együttműködésben díjazza a pályázókat, így most először videókkal mutatták meg a versenyzőket, akik a Marketing Diamond Awards mögött állnak. De kik ők?

Széles áttekintés a kreatív munkáról

„Sikerült egy jópofa mémet alkotnunk: egy olyan kis unikornis macskát Elton John szemüveggel, akit Eltonnak is hívunk”- ecseteli innovatív marketing projektjét az egyik nevező cég a Marketig Diamond Awards kapcsán készült videósorozatban. A díj történetében most először fordult elő, hogy az early bird jelentkező 24 versenyző bemutatkozó kisvideóban ismertethette cégét és a nevezett projekteket. A különleges kisfilmek egy helyre kerültek fel, a https://lounge.hu/mda oldalra, hogy a marketing szakma iránt érdeklődők széles áttekintést kapjanak a kreatív munkákról és a pályaművek mögött álló cégekről.

A bemutatkozó kisfilmek azért is különlegesek, mert a nevezett projektek mellett egyedülálló képet adnak a járványhelyzet miatt változásra kényszerülő marketing szakmáról is. Volt, aki kozmetikai webkongresszust hozott létre (1700 kozmetikus online részvételével), míg más digitális diákcsere programot szervezett Hollandia és Magyarország között. A gyors és leleményes megoldásokról szólt tehát a 2020-as év - ez jól látszik a különleges bemutatkozó videókból. Ráadásul a kisfilm-sorozat itt még nem ér véget, ugyanis a nyertesekről újabb izgalmas anyagokat ígérnek a szervezők, ezért érdemes a lounge.hu és a marketingdiamond.hu weboldalát egyaránt követni.

Kis költségvetés, nagy durranás

A verseny fontos küldetése egyébként, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingprojektek számára egyaránt. Így a pályázók döntő többsége maga is a KKV szektort erősíti, éppen ezért hatalmas a verseny és az izgalom, hogy ezúttal kik vihetnek haza gyémántdíjat.

És amíg az eredményekre várunk, (tekintettel arra, hogy most kezdődött meg a zsűrizés időszaka) addig jó nézni a motiváló, kreatív kisfilmeket. Megtekintve őket ugyanis azt érzi az ember, hogy a magyar marketingesek még a legnehezebb helyzetben is meglátják a reményt és a pozitívumot, az így kapott lehetőségekből pedig hamar sikert kovácsolnak.

Lead fotó: 123rf.com

Oldalak

Sztárok
A közönség ugyan szívébe zárta az Acélembert korábban megformáló Henry Cavillt, most viszont meg kell barátkozniuk a gondolattal, hogy a brit színésztől a 30 éves David Corenswet veszi át a...
Sztárok
A Magyar Olimpiai Bizottság és Magyar Paralimpiai Bizottság hétfő este a Várkert Bazárban bemutatta azokat a ruhákat, amiket sportolóink a 2024-es párizsi olimpia megnyitóján viselnek majd, a...
Egészség
Gondoltad volna, hogy van egy olyan népszerű reggeli fogás, amely gyakorlatilag minden egészségügyi problémára valódi gyógyír lehet? Cikkünkből megtudhatod, mit is ajánlott fogyasztanod minél...