Gyere Hua Hinbe! - Látogatás Thaiföldön! (2. rész)

Leesett a hó is, és bár ez is szép, mi inkább a tengerpartra voksolunk és tudjuk, hogy nem vagyunk ezzel egyedül! Gyere velünk a nyárba, irány Hua Hin! Az előző részben megízleltük az első thai fogásokat, a partról figyeltük a fel-le cikázó kájtosokat, etettünk majmot és elefántot. Most pedig tovább folytatjuk a kirándulást, ha érdekel, mi vár a thai nyárban, olvass tovább!

Csobbanás a vízesésnél

Néhány napos tengerparti pihenést az ember előbb-utóbb megun. Jó dolog elnyújtózni a napágyon és csak olvasni, olvasni és közben hallgatni a parton megtörő hullámok zaját, de nehogy lemaradj a nyaralásról! Estére behűtünk egy frissen érett kókuszt és meglékeljük.

Kicsit leiszunk és mehet bele a helyi rum, Sangsom! A kókuszvíz magában is finom, ráadásul tele van mindenféle ásványi anyaggal. Az összetétele annyira szuper, hogy infúziós folyadékként is használható! Szóval kezedben a kókusszal lesétálunk a partra, estére kicsit lehűlt a levegő, beletúrod a lábfejed a hűvös homokba. A háttérzenét továbbra is a tenger zúgása adja. Várunk. Várunk a holdra. A horizonton felfénylik valami piros, talán egy távoli hajó fénye lehet. Ja nem! Az a hold! Ahogy egyre följebb kúszik a víz fölé már valódi fényében látod, bevilágítja az egész partszakaszt.

Nincsenek szavak, ez a természet csodája. Csak nézzük, ahogy egyre fényesebben, egyre magasabban ragyog. Közben elfogy a frissítő ital, lassan indulunk is. A hold fénye hazakísér.

Másnap messzebbre kirándulunk, a csodás Palau-vízeséshez. Fárasztó az út felfelé a hegyen, de amint felértünk, már tudod, hogy megérte. Csak a fürdőruha marad és csobbansz is a hűs forrásvízben. A vízesés lemos Rólad minden fáradtságot, ezért az élményért akár még egyszer megtennéd az utat!

Miután kipihentük magunkat és kellően megéheztünk, a visszaúton beugrunk egy thai borászat éttermébe. Finom falatok és különleges, távol-keleti borok mellett lazítunk.

Fotó: denizennavigator.com

Oldalak

Sztárok
Krisztusi korba lépett hazánk egyik leghíresebb koncertzenekara, akiket a Budapest Park nyitó sajtótájékoztatóján kérdeztünk az évek óta töretlen népszerűségük titkáról és közelgő terveikről.
Lifestyle
Az anyaság csodálatos utazás, amelyről a közbeszédben az elmúlt évtizedekben szinte csak pozitív véleményt illett megfogalmazni. Szerencsére ma már nem így van; beszélhetünk és kell is beszélnünk...
Van egy három összetevős házi csodaszer, amely segítségével örökre búcsút inthetsz a konyhádban ólálkodó muslicáktól és legyektől.